⁹: araladın dudaklarını, bir şeyler demek istedin

25 4 5
                                    

"Sevgilim ne kadar mutluyum bilemezsin. Bugün yanına geldim yine gizlice ve her gün yaptığım gibi defalarca tekrarladım seni sevdiğimi ve sen bana tepki verdin hyuck, araladın dudaklarını, bir şeyler demek istedin bana. Diyemesen de anladım ben sevgilim. Sonra sağ elinin işaret parmağı titredi bir iki saniye kadar. Ne kadar heyecanlandım bilmezsin. Hazır olda bekleyen göz yaşlarım yuvarlandı yanaklarımdan. Ne kadar silersem sileyim devam ettiler akmaya ama bu sefer üzüldüğüm için değil mutlu olduğum için akıyordu yaşlar. İlk başta ne yapacağımı bilemedim elim ayağıma dolanşmıştı resmen sonra doktoru çağırmak geldi aklıma. Önce gizlice girdiğim için beni azarlasa da anlattıklarımı duyunca çok sevindi hyuck 3 buçuk yıl sonra ilk defa bir gelişme göstermiştin. Birkaç kontrol yaptıktan sonra doktorla beraber ayrıldık yanından ve bana sana ne yaptığımı sordu samimiyetle bense ne kadar söylemeye çekinsem bile yaklaşık 5-6 aydır her gün yanına gelip seninle konuştuğumu elini sıkıca tuttuğumu ve en önemlisi sana seni sevdiğimi yüzlerce defa zikrettiğimi söyledim. Bir şey demedi ilk başta sadece gülümsedi sonra oturduğu sandalyeden doğrulup 'sevgi iyileştirir' dedi, tıpkı annemin de bir benzerini söylediği gibi ve sonra ekledi 'bundan sonra yanına gizlice girmene gerek yok senin sayende iyi hissediyor olmalı genç adam.' diyerek ayrıldı yanımdan. Yanına geldim tekrar oysa ağlamak gibi bir düşüncem yoktu yanına gelirken lakin kapıdan girdiğim anda doldu gözlerim, düğümlendi boğazım. Yanına diz çöküp avucuna yasladım yüzümü, sıcaklığını hissetmek istedim tenimde tekrar sevgilim. Birkaç dakika kadar böyle bekleyip ,daha doğrusu ağlamamın bitmesini bekledim, usulca ayrıldım yanından. Tabi kulağına seni sevdiğimi fısıldamayı unutmadan. Sonra kardeşinin yanına gittim, Jisung'un. Her şeyi anlattım ona, gözlerinin içinde parıldayan yıldızları görmeliydin sevgilim çok mutlu oldu. Sıkıca sarılıp teşekkür etti bana. Bu teşekkürü gerçekten hak ediyor muyum bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var o da seni her şeyden çok sevdiğim. Seni seviyorum bi'tanem."



__________________________

sonunda hyuck uyanıyor ಥ⁠_⁠ಥ

Still with you || MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin