"Sevgilim dün Bay Kim ile konuştum ve bana artık gerçekten iyi olduğunu ve yarın taburcu olabileceğini söyledi. İyileşmiştin sevgilim, benim sevgimle ve jisung'un emekleriyle aramıza döneceksin yine. Sarılıp öpebileceğim seni istediğim kadar, seni yine o faleze götürebileceğim tekrar hani şu gün doğumunu izlemek için gittiğimiz ve sana çıkma teklifi ettiğim falez. İlk defa o zaman kenetlenmişti ellerimiz birbirine ardından da dudaklarımız...nefessiz kalana kadar öpmüştük birbirimizi güneş yavaşça uykusundan uyanırken. Ardından 'Mark' demiştin 'seni çok seviyorum' elini öpmüştüm ve karşılık vermiştim ben de 'her şeyden çok seviyorum' demiştim. Sonra sen bana şarkı söylemiştin. Hatırlıyorsun değil mi o günü sevgilim? Seni her şeyden çok sevdiğimi biliyorsun. Şu an kardeşim ile evi toplamaya başlayacağız sevgilim sen geleceksin diye. Tekrar yazmaya başladığımda sen çoktan gelmiş ve yanımda uyuyor olacaksın büyük ihtimalle bense uyurken seni izleyeceğim ve mükemmelliğini dökeceğim defterin son bir sayfasına da. Görüşürüz bi'tanem.
Şu an yanımda uyuyorsun bebeğim bense saçlarını okşuyorum usulca bir yandan da son sayfayı yazıyorum. Komodinimizin üzerindeki eski radyoda çalıyor en sevdiğimiz şarkı. Eve adımını attığın an ne güzeldi sevgilim Jeno'ya, Jisung'a sarılışın, 'evimize hoşgeldin güneşimiz' yazan panoyu gördüğündeki parıldayan gözlerin ve anında dudaklarımı bulan dudakların. Akşam Jeno ve Jisung'un bizim için hazırladığı yemekler ve baş başa yediğimiz yemek, sonrasında salonumuzda oturup bize mırıldandığın şarkı... Sesin sevgilim tekrardan kazıdım onu zihnime, kalbime silinmesin tekrar diye. Seni çok seviyorum sevgilim, yüzüne tane tane dökülmüş yıldızlarını, güneşi kıskandıracak kadar güzel olan gülüşünü, içine evreni sığdırdığın parlak gözlerini, her şeye rağmen beni seviyor olmanı seviyorum en çok da sevgilim sesini seviyorum ismimi dudaklarının arasından duymayı ve saçlarını okşamaya seviyorum sevgilim. Birlikte gülmek, birlikte ağlamak, belki de bu basit duygular benim her şeyimdi çünkü birlikteydik sevgilim birlikte yaptık bunları sen ve ben el ele, yan yana, kucak kucağa... sonsuza kadar birlikte yeni anılar oluşturmaya devam edeceğiz. En değerlim olan sen ve seni delice seven ben mark lee, hep mutlu olalım. Bu defterin mutlu sonla bittiği gibi bizim de sonumuz mutlu bitsin sevgilim, beraber ♡"Mark gözünden akan yaşı sildi ve defterinin kapağını kapatıp tozunu alıyormuş gibi gezdirdi elini üzerinde. Sevdiğini uyandırmamaya özen göstererek hafifçe kalktı yataktan. Kitaplığın alt rafindaki siyah kutuyu açtı ve defteri, hayatı olmuş güneş tenli çocuğun yokluğundan beri yazdığı diğer 6 defterin üzerine koyup kutunun kapağını kapattı. Ardından yine olabildiğince sessiz ve hafifçe yattı sevdiğinin yanına, sardı kollarını beline ve minik buseler bıraktı saçlarının her bir tutamına. Son olarak yine fısıldadı kulağına onu her şeyden çok ama çok sevdiğini.
________________________
sonraki bölüm final ಥ_ಥ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still with you || Markhyuck
Short Story'Ne zaman olacak? Seninle bir daha yüzyüze gelsem gözlerinin içine bakıp şöyle demek istiyorum; Seni özledim' solmuş güneşinin tekrar parlamasını bekleyen Mark Lee'nin günlüğünden...