⁸: 'sevgi ilaç gibidir, tüm yaraları iyileştirir'

36 4 7
                                    

"Sevgilim bugün gizlice ilk defa geldim yanına, baş ucundaki sandalyeye oturdum hemen. Her zamanki gibi hareketsizce yatıyordun. Elini tuttum, böyleyken bile sıcacıktı ellerin. 3 yıl sonra ilk defa değmişti tenin tenime, az da olsa ilk defa hissetmiştim içimdeki küçük çocuğun mutluluğunu. Sıkıca tuttum elini sonra üzerine eğilip çatlamış dudaklarımı değdirdim eline ama sana doyamadan geri çekildim sevgilim soğuk ellerim seni üşütmesin diye. Biraz daha öylece durdum baş ucunda sana dokunmak istesem bile korkuyordum dokunmaya ama yine de dayanamayıp alnına bastırdım dudaklarımı yanaklarını da öptüm birer birer, saçlarını okşadım. Hissettin mi sevgilim, hissettin mi tüm bunları? Ben küçükken babam hastalanıp hastaneye kaldırılmıştı ve annemle onu ne zaman ziyaret etsek uyuyordu babam. Annemse her seferinde bana "baban seni duyuyor, ona onu ne kadar sevdiğini söyle bi'tanem" derdi. Sen de beni duyuyorsun değil mi sevgilim? Babamın uyanmasını beklediğimiz iki hafta boyunca her gün yanına gidip onu ne kadar sevdiğimizi ve özlediğimizi söyledik. Annem "sevgi ilaç gibidir" derdi "tüm yaraları iyileştirir." Oysa ben sana tüm sevgimi verirken neden şu an hala buradayız sevgilim? Az mı geliyordu yoksa sana olan sevgim? Neden beni senden mahrum bırakıyorsun? Neden bana en sevdiğimiz şarkıyı söylemiyorsun? Sesin sevgilim sesin gittikçe soluklaşıyor zihminde, asla unutmak istemediğim bağımlısı olduğum o sesin, lütfen adımı bir kez daha söyle, bana beni sevdiğini söyle. Benim yaptığım gibi sen de kulağıma fısılda beni sevdiğini. Fısıltımı duydun değil mi sevgilim? Yarın yine gizlice yanına gelip tekrar söyleyeceğim seni sevdiğimi, 'seni çok seviyorum' diyeceğim 'hem de her şeyden çok' her gün yapacağım bunu. Seni sevgimle iyilestireceğim."

___________________________________

sevdiklerinize onları sevdiğinizi bolca söyleyin, hissettirin çünkü bir zaman olur ki bir daha isteseniz bile bunu ona söyleyemezsiniz... sevmek ve sevilmek en güzel hisler, sevelim ve sevilelim ♡♡♡

Still with you || MarkhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin