1-2 Hafta sonra Batuhan mesaj atmıştı;
+S.a
-A.s
+Nbr
-Öyle sen
+İyi
+Sna bişiy diycem
-Evet
+Seni seviyorum
-Ee
+Benimle çıkar mısın?
-Evet
+Bunu diyceğini biliyordum :D
- :D
+Neyse benim çıkmam lazım bb
-Bb
Bu sefer beni sevdiğine gerçekten inanmıştım. Yine ayrıldık ama bu sefer öğretmenler öğrendiği içindi. Beni sevmişmidir diye düşündüm ama soramadım sorarsam yalan söyleyecekti belki.
Doğa'ya gelirsek, Emin'le çıkıyorlardı kıskanılacak bir ilişkileri vardı, zaten kıskanılıyordu. 10 ay olmuştu sanırım tam hatırlamıyorum, Doğa sıkılmıştı, ayrıldı. Emin mahvolmuştu. Selen'le Oğuz'da ayrılmıştı, Oğuz sevmemiş meğer. Herşey boka sarıyordu kısacası.
(''Doğum Günüm'')
Okula çoğu kişi gelmemişti. Batuhan'a bakmıştım ama görememiştim. Sonradan sınıfının önünden geçerken görmüştüm. Müzik dersindeydik onların sınıfından çoğu kişi gelmemişti. Bu yüzden sınıflarımız birleşmişti. Tenefüste elimi tutmuştu, o zamana kadar başıma gelen en güzel olaydı. ilk defa bir Doğum Günüm bu kadar güzel başlamıştı.
Yarıyıl tatiline girmiştik sonlarına doğru Batu'yla kavga etmiştik herşeyi söylemişti bana meğer hiç sevmemiş, sevmiyormuş. Sadece mutlu olmam için benimle çıkmış.
Sonrasında bi çocukla tanışmıştım onunla çıkmıştım. Birini severken başka biriyle çıkmak çok kötü bir şey cidden. O çocukla çıkmam Batuhan'a çok koymuştu, bir de bana nasıl koymuştu hiç sormayın.. O çocuk yüzünden çevremdeki çoğu kişiyi kaybetmiştim. Bunu bir insan yaşamadığı sürece anlayamaz. O günden sonra Batu'yu da kaybetmiştim.
(1 Ay sonra)
Eskisi gibi olmasa da arkadaşlarımla aram biraz düzelmişti. Ama Batu'yu kaybetmiştim, içim pişmanlıklar ile doluydu. Ve bir Batuhan'la artık konuşmaya başlamıştık herşey çok güzel gidiyordu. Hergün onu düşünüyordum, hergün onu özlüyordum ve bazen onu o kadar çok özlüyordum ki görsem hemen sarılcak kadar.
Batu'yla iyi gidiyordu sonra birgün ne olduğunu bilmiyordum ama Batu benimle muhattap olmak istemiyormuş beni engellemişti Facebook'tan o sıra da yemek yiycektik gözyaşlarımı tutamıyordum ağlamaya başlamıştım hemen Lavaboya girmiştim yarım saat boyunca deliler gibi ağlamıştım, yıkılmıştım zorla gözyaşlarımı durdurmaya çalışmıştım fakat olmuyordu berbat haldeydim. Yemeğimi yemeden odama geçmiştim, sonra Atakan'la konuşmuştum o benim en yakın kankalarımdan birisidir, moralimi baya düzeltmişti. Birkaç gün sonra hesabım kapanmıştı giremiyordum başka bir hesap açmıştım bende, bir süre sonra Batuhan'a istek atmıştım kabul ettiğini görünce baya bi sevinmiştim. Sonra ilk konuşmamız başlamıştı konuşmamız bittikten sonra evde kaç tur attım bilmiyorum bile. Bağlanıyordum ona hemde sıkı bir şekilde.
Selen tabi hala Oğuz'u seviyordu, galiba Oğuz'da onu seviyordu çünkü Selen'e bakıp duruyordu bi ara çıkma teklifi etmişti ama Selen kabul etmemişti "Doğru düzgün etse kabul ederdim" demişti.
Batuhan'la da bi iyi bi de kötü gidiyordu aslında bazen o kadar çok soğuk davranıyordu ki hiçbir soğuk onun bana davranışı kadar üşütmüyordu beni.