4. Bölüm

105 7 0
                                    

Camp'a gitmeyi planlıyorduk Batu'yla, diğerlerine de söylemeye karar vermiştik. Her birine teker teker mesaj attıktan sonra netleşmişti 1 Hafta sonra gidicektik. Ben önceden zaten Camp'a gitmeyi düşünüyordum hatta bir kaç yeri de araştırmıştım neyse Bolu'ya gidicektik.

(4 Saat araba da hapis kaldıktan sonra sonunda.)

Burda çadırda kalmıyorduk, ahşaptan ev yapmışlardı tabi öyle normal bir ev büyüklüğünde değildi. Beraber bizimkileri bir köşede beklerken iki kişi yanımıza doğru yaklaşmıştı. Bize kendilerini tanıtmışlardı buraya her yaz tatili geldiklerini söylemişlerdi hatta burda tanışmışlar Yaren ve Ozan. Yarım saat kadar konuşmuştuk sonradan bizimkiler nihayet gelmişti. Yaren ve Ozan'ı bizimkilerle de tanıştırdıktan sonra evlere yerleşme vardı bi de. Camp'ın Yöneticisi olan Toprak Bey ve Deniz Hanım herkesin sıra olmasını isteyerek bizleri ayırdı, her bir evde 2 kişi kalabiliyordu. Ben Cemre diye bir kızla kalıyordum, Batu ise Emin'le. Selen Doğa ile, Oğuz Ozan ile, Kardelen Yaren ile, Umutcan Berk diye birisiyleydi. Hepimiz teker teker dağılmıştık neyse ki Batu'yla evlerimiz uzak değildi, tam karşımızdaydı daha doğrusu bizimkilerle özellikle yakın olduk yanımızda Selen ve Doğa, diğer yanımızda Kardelen ve Yaren.

Cemre bana Emin'den bahsedip duruyordu.

Yerleştikten hemen sonra dışarı fırlamıştık, etrafı keşfetmek için. Yaren bize burda bir deniz kenarı olduğunu söylemişti ama oraya sadece hafta da 1 kez gidebiliyorduk bu ne biçim iş abi. Gizlice bizi oraya götürmüştü Yaren ve Ozan. Doğa'ya dikkat ettim de Berk denen çocuğa bakıp duruyordu? Berk'e bakınca o da Doğa'ya bakıyordu yakında birşeyler olursa şaşmam. Batu'ya Cemre'nin Emin hakkında sürekli bahsettiğini söylemiştim bana, Emin'in de Cemre hakkında bir kaç kez konuştuğunu söylemişti.

Hepsi teker teker gitmeye başlamıştı, güneş batıyordu. Batu'yla orda yalnızdık baş başa kalmıştık. Omzuna kafamı koymuştum, elleri ellerimdeydi sımsıkı bir şekilde, yanağına bir öpücük kondurmuştum tam o sırada romantizmin içine sıçtılar işte "GELSENİZE HADİ HAVA KARARIYOR!" alkışlıyoruz bravo.


KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin