Kapının açıldığını gören Minho dansı ve müziği durdu. " Hadi biraz mola verelim." dedi arkasındakilere dönerek dansçılar oraya buraya oturudular. Minho eline suyunu alıp Changbin'in yanına geldi. Parmağıyla Felix'i gösterip " O, değil mi?" dedi. Changbin evet anlamında başını salladı. Kısa bir sessizlik sonra Minho dansçılara daha bugün öğretmeye başladığı dansın videosunu gösterdi. Kareografisini kendisi hazılamıştı:
" Bize katılmak ister misin bir süreliğine?" diye sordu.
" Sadece izlemekle sıyrılabilir miyim?"
" Nasıl istersen."
Minho mükemmel bir öğreticiydi. Dansçıların hatalarını kendisi de dans etmesine rağmen anında fark ediyor, bedeninin özgürce hareket etmesine izin veriyor gibiydi. Felix izlerken büyülenmişti. Changbin " Mükemmel, değil mi?" dedi. "Hı- hı" diyebilmişti Felix. Yaklaşık yarım saatlik çalışmanın sonunda ilk kısmı tamamlamışlardı ve bir bütün olarak o kısmı sergilemişlerdi. Kusursuzlardı.
"Bugünlük bu kadar." Dedikten sonra arkadası ve yeni tanıştığı yeteneğin yanına gitti Minho.
" Açık konuşacağım. Neden üniversite okuyorsun?"
"İsrediğim meslek için..."
" Bir şirkete girebilirsin."
" Belki de şirketlere bağlı kalmak istemiyorumdur. Bir sözleşme imzalamak istemiyorumdur ya da henüz sahne sanatlarından dansı seçmem gerektiğine emin değilimdir."
" Evet, Chan söyledi aynı anda tiyatro da okuyormuşsun ama dans senin ruhunu yansıtıyor. Kararına saygı duyuyorum tabi ki ama olur da değiştirmek istersen bu kararını bana gel."
Changbin ve Felix sonrasında kafeteryaya gidip Hyunjin'i aldılar ardından Changbin onları üniversitenin yurduna bıraktı. Felix'in kafası üniversite konusunda iyice karışmıştı.~~~~
Biliyorum kısa oldu özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Changlix
Fanfiction" Kendimize '3Racha' diyoruz. Sana bahsettiğim gibi bu Changbin ve Han." " Ben Felix, Chan hyung'un arkadaşıyım. Memnun oldum." Changbin çocuğa baktı. Güzel ve genç bir yüzü vardı... shipler: #changlix #hyunho Okunmayacağını bile bile yaziyorum :)