" Tamam ya amma uzattın!"
" Bak!.."
" Sen de beni 3Racha'ya direkt anlattın."
" Aynı şey mi? Ben adama itiraf bile edemiyorum. Sen kalkıp onunla itişerek sevgilin olacağını söyliyebiliyorsun."
" Biz gaylere hayat zor ya!"
" Mesele bu mu şu an!"
" Mesela ben şanslıyım Minho gay."
" BEN DAHA ADAMIN YÖNELİMİNİ BİLMİYORUM."
"Daha Changbin hyung kendi yönelimini bilmiyor."
" Bak insanlar aşklarinı genelde kıskanınca fark eder. Yani filmlerde öyle oluyor."
" On beşlik liseli miyiz biz Hyunjin?"
" Madem yetişkinsin git açıl."
" Beni öyle görmüyor."
" Bir şans ver de."
" Tamamen kaybedebilirim."
" Changbin hyungu tanıyorsam o bunu yapmaz! Sana şans verecektir. Vermese bile arkadaşlığınızı bitirmez."
" Şu an cok güzel seviyor. Sadece yakıninda olmak değil, aynı zamanda böyle sevmesini istiyorum."
" Böyle devam edersen Felix seni hep böyle sever zaten. Sonra bir başkası onun bütün ilgisini alır ve sen o eskiyi tekrar istersin. Eninde sounda adam gidecek."
" Hayır, belki aseksüel. Adam hiç aşık olmamış, kimseden de etkilenmiyor. Üstüne bir de aromantikse zaten iyice battım. Kahretsin! Niye bu kadar zor?"
" Valla ben iki haftaya Minho'yu kaparım. Sen kendi işine bak ve açıl."
" Finaller başlar yakında ve sahne sanatlari bir dansli tiyatro hazırladı. İşim gücum var. Bir de onun stresini yüklenemem. Edebiyat bölümü ögrencileri seneryo yazar diyorduk ama temaya uygun roller verildi ve üç ana karakter senaryoyu yazacak. Ben de ana karakterim zaten!"
" Teman ne senin?"
" Matematik. Ne anlarım ben matematikten! Saçma sapan konu! Üstune seneryonun düzgün olması için matematik çalışmam gerek. Cevap versene sen!"
" Felix ballı adamsın! Changbin hyung seni çalıştırır."
" Ah yemin ederim her gün daha da mükemmel oluyor gözümde bu adam!"
" Tamam git ona söyle sana matematik çalıştırsın."
" Arayayım o zaman ben."
" Ara."
Felix telefonu eline aldı. Hopörlöre alarak hyungu ile konuşmaya başladı.
" Alo. Hyung nasılsın?"
" İyiyim Felix, sen?"
" İyiyim hyung, ben sana bir şey soracaktım da."
" Tabi yakışıklı!" Övgü sözcükleri Changbin için sıradandı.
" Bizim bir tiyatro oyunumuz var da. Seneryo yazacaktık ve bazı matematik bilgileri gerekecek. Seninle yazmam sorun olur mu?"
" Olmaz bokie! İstediğin zaman gel, pek yoğun değilim zaten bu aralar."
" Tamamdır, teşekkürler hyung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Changlix
Fanfiction" Kendimize '3Racha' diyoruz. Sana bahsettiğim gibi bu Changbin ve Han." " Ben Felix, Chan hyung'un arkadaşıyım. Memnun oldum." Changbin çocuğa baktı. Güzel ve genç bir yüzü vardı... shipler: #changlix #hyunho Okunmayacağını bile bile yaziyorum :)