14 Eylül 2014
Bugün daha farklı,Okulların açılmasına sadece 1 gün kaldı. Popüler olmak hiç de göründüğü gibi kolay değil . Okula 08.30 gidilecekse 5.30 da kalk Saçını yap, güzel kıyafetler giyin,makyaj yap , güzel ayakkabı giyin ve dikkat çekici ,seni güzel ,şirin yapan gülüşünü dene . İşin bitince de Okula git , ders başlamadan popülerle buluş sonra birlikte derse gir. Popüler olmak kolay , işlerini yapmak çok zor.
Popüler Nasıl olunur? sorusunun 4 cevabı var.
1. Kavgacı olmalısın.
2.Azda olsa güzel ve çekici ol.
3. İstediğin zaman derse girme ve derse geç kal.
4.Çevren (arkadaşların) fazla ve geniş olsun.
İşte bu kadar kolay popiler olmak.
Annem :
-Hadi kızım artık kıyafetlerini dolabından çıkar ve ütüle,dedi.
Bense her zaman ki gibi
-Anne ben çıkarayım sen ütüle olmaz mı ?
Annem de:
-Hıı canım başka emrin var mı?Artık 10. sınıfa gidiyorsun genç kız olmaya başladın,kendi işini kendin yap,dedi ve beni iyi bir sinir etti.
İnşallah hemen yarın olur,arkadaşlarımı çok özledim .
Hem saçımın uçlarını sarıya boyattığımı görünce acaba ne yapacaklar?
15 Eylül 2014
Nihayet okul başlamıştı. Yine gıcık Rana (ona sinir oluyorum , her zaman elimden Emre'yi alıyor) Popiler bankına Emre, F. Sıla, Furkan ve Rana oturuyorlardı.( popüler birleşmiş.) Ben de:
-Hadi kayın biraz bende oturacağım.
Sinir bozucu Rana'da hemen:
-Aa sen sığmazsın ki,dedi.
Ben de dayanamayıp:
-Canım ben günde 1 kek yesem sen 10 kek yersin,zaten senin gibi değilim en azından. sen 65 kg'sin bense 57 kg'yim canım . Hem şimdi daha kilolusun lafları yedin ya, dedim.
Rana sustu oturdu.
Emre :
-Bence kavgaya şimdi gerek yok, biz biraz geç girelim derse olmaz mı?
Hepimiz :(Kısık ve yavaş bir sesle)
-Olur ,dedik.
Ders Müzik'ti. Hoca durmadan sözlü yapıp duruyordu , kadının soyadı bile garipti. Şehirle ilgili soyadı mı olurdu?
1.derse girmedik onun yerine f.sıla ve ben basketbol oynadık. Ve zil çaldı. İŞTE ZOR ANLAR YAKLAŞIYORDU. Korkunç müdür yr.'si geliyordu. Biz korkuyorduk kaçsak daha kötü olacaktı.İşte o Müdür yardımcısı ............?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Sınıfı
Teen FictionEvet, Bende 10. sınıfa gidiyor olabilirim ama kalbim çok büyüdü. Artık Emre benim için çok yakında ama ben ondan uzaklaşmaya çalışıyorum , Belki de popüler olmak iyi değildir. Hayatta her zaman popüler olmaya çalıştım şimdi ise normal inek o...