Okula doğru gidiyordum. Ve karşımda Görkem(Bu çocuk çok kendini beğenmiş ve bencil tam bir şeytan) bana pis pis gülümsedi. Ben de gülümsedim. O da:
'Vay be sen bana gülümser miydin? Herhalde kıyamet yaklaştı yada bana öyle geliyor.' (alaylı bir şekilde)
Görkem yüzünden zaman kaybı yapamam. Ve nihayet okula vardım 10. sınıf olmak ne zor iş. Gittim popüler sandalyesinin oraya Sıla ve Popüler olmaya çalışanlar oturmuş. Ben de : 'Ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Tamam anladım fesat olduğunuzu da bu kadarı da fazla .'
Sıla : 'Sana soracak halimiz yok '
'Bana soracaksın sen kimsin tipe bak.'
'Tabii ki de sana sormayacağım.'
'Canım saçından tutturma seni yerleri vururum şiddete karşıyım ama sen insan değilsin defolun çok pis yaparım ben sizin gibi değilim laf sokup gitmem.'
'Sen ne yapacaksın ? Hadi gel kolaysa !'
'Bunu sen istedin benden günah gitti . '
Aldım saçından vurdum duvara ben kolay kolay sinirlenmem ama sinirlendim mi çok pis olur. Ondan sonra tam ban yumruk atacaktı elini aldım çevirdim(güzel el çeviririm) attım tekmeyi ve:
'Devam edeyim mi canım.'Derken hemen kaçtılar.Korkuyorlar ondan sonra bulaşıyorlar.Ben ne yapayım?
İşte onları kovdum sonra Rana geldi çok kısa bir etek giyinmişti Yeşilimsi tatlı bir mini etek üstüne fosfor sarısı askılı tişört ve üzerine kot bir ceket Ben de ona :
'Rana ben Emre 'yi sana veriyorum ve artık ondan nefret ediyorum buyur senin olsun .'
Rana şaşırmış kalmıştı , aslında oda beklemiyordu böyle bir şeyi herhalde. Neyse bana ne ondan?
Ben derse girdim , hocadan özür diledim. O da biraz kalbimi kırdığını düşünmüş o da özür diledi. Yerime oturdum Erinç denilen bir çocuğun yanına oturdum . Saçları kızılımsı gözleri kahverengi , çilli bir çocuk iyi birisine benziyordu. Ama biraz saf Herkes onu çok kolay kandırıyor. Bu yüzden okula para getirmiyor.(ÜZÜLÜYORUM BU ÇOCUĞA)Gerçekten çok iyi niyetli birisi Keşke bende öyle olabilsin. İçinde hiç bir kötülük yok.Hiç bencillik yok.Her zaman başkalarını düşünür bence çok iyi biri.
****************************************************************************************
3.ders bitti.
Gerçekten erinç bir kere bile konuşmadı .Derslerde başarılı. Ama hiç konuşmuyor.Çok garip. Acaba bir sorunu mu var? Bunu sormalıyım!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Sınıfı
Teen FictionEvet, Bende 10. sınıfa gidiyor olabilirim ama kalbim çok büyüdü. Artık Emre benim için çok yakında ama ben ondan uzaklaşmaya çalışıyorum , Belki de popüler olmak iyi değildir. Hayatta her zaman popüler olmaya çalıştım şimdi ise normal inek o...