BOWLİNG

75 2 1
                                    

Teneffüs de Erinç'e sorular sordum. O ise bana sorularını yazarak cevap verdi. Sorularım şu şekildeydi:

            ERİNÇ'E SORULACAKLAR

⌂Neden konuşmuyorsun?

 Derslerde nasıl bu kadar iyisin?

Konuşmadan nasıl duruyorsun?

Erinç'e sormaya başladım ama hiç birini cevaplamadı.

Ben de onla konuşmuyorum F.Sıla'nın yanına oturdum.Belki ders girmeyiz diye düşündük sonunda girmedik.

Dışarıda  F. Sıla ile güldük  o bana en komik anısını anlattı ben de...

 Anım şu şekildeydi:

Bir gün annem ve ben otobüsle  teyzeme gidiyorduk.(Teyzem Çanakkale'de oturuyor)Annem daha hamile.  Ben de herkese diyorum ki 'Ben çok güzelim harikayım çok  seviyorum kendimi'(Bu arada daha 4 yaşındayım) İşte  Herkes bana bakıyor.   Bende ne bakıyorsunuz En azından ben güzelim dedim, annemde benim elimi sıktı. Ama ben bir gülüyorum ki herkesi bir sinir  ediyorum .  Sonra biz Çanakkale'ye geldik.Onlar bir mutlu oldu ki...

Aslında  en komik anım buydu. Bir kaç tane daha var ama  bence en komik ve  gülünç olan bu. 

İşte ben tam anlatmamı bitirdim ve zil çaldı. 

Biz yine derse girmedik. Furkan, Emre, F. Sıla , Ceren(Furkan'ın  en yakın arkadaşlarından)Rana ve ben birlikte  bovling oynamaya gittik.(Yeni bir  yer açılmıştı  , hem orayı gezmek için de gittik.)

Rana Emre'nin koluna, Ceren Furkan'ın  ben de F. Sıla'nın  koluna girdim.(hepsi bana gülüyor)

Nihayet Bovling'e geldik. Gruplar şöyleydi;

1.GRUP F. Sıla ve Duygu

2.Grup  Ceren ve Furkan 

3.Grup Emre ve Rana


İlk ben ve Ceren yarıştık. (Bovling'i ilk defa oynadım.)Tabii ki de Ceren kazandı.(Kız 2 yıldır bovling oynuyormuş)

Sonra Emre ve Furkan  yarıştı.   Bu sefer Furkan kazandı.(Oda  3 gündür buraya gelip bovling oynuyormuş)

Ve son olarak Rana ve F. Sıla yarıştı.  Durum berabereydi.

Ve kazanan  2.Grup C&F kazandı.

Bence Ceren Furkan'ı yada Furkan Ceren'i seviyor. Baya da birbirlerine yakışıyorlar. Furkan kahverengi gözlü Sarı saçlı , Ceren  kahverengi saçlı mavi gözlü. Aslında ben Ceren'i biraz kıskanıyorum, kız baya bir güzel  yani. Ben kahverengi saçlı  kahverengi gözlü peki o...  harika bir kız gerçekten.  Neyse işte bowlingden sonra Burger King'e gittik. Ne kadar  tuttu? diyorsanız '58,45'tuttu.  (Açıkçası yanıma 25 lira getirmiştim. ) İşte ben 12 lira ödedim. Kalanlarını da  onlar.  İşte böyle baya  iyi geçti ama   biraz da sıkıldım doğrusu.     

***********************************************************************************************


Eve geldiğimde babamdan bir tokat yedim.  ben de:

'Ne oluyor baba ne vuruyorsun?'

'Sen daha iyi bilirsin,Okuldan kaçmalar filan lan daha 2 gün oldu açılalı. Bir de zeki olacaksın  Salak kız.'

'Baba sen ne diyorsun bir kendine bak sen nesin?' dedim ve odama koşa koşa gidip kapıyı kapattım, hemen kitledim. O salak babam kendini ne sanıyor?   Zaten hayatımda gördüğüm en cimri adam , haftada  40 lira bana veriyor. zaten okulda 15 tl gidiyor. bana 25 tl kalıyor ben ne yapayım? Üf salak babam işte ne yapacaksın ki...

Mal kardeşim odama girdi bir sinirlendim ki aldım kolundan tuttum attım yere bir de tekme attım kapıyı kapatıp kitledim. Babam beni dövmeye geliyordu. Babam kendini ne hal  sanıyor acaba?  Neyse ya karnım acıktı pencereden çıkıp çiğköfteciye gideceğim.  



Popüler SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin