Yine sakarlığımla iş başındayım. Ay kalbim duruyor.
Emre karizmatik sesiyle:
"Sen bu kadar güzel miydin?"
Gözlerimi öyle bir pörtletmişim ki öf :
"Emre sen ne diyorsun?" dedim ay öleceğim sandım.
"Haa sen daha anlamadım diyorsun, o da güzel . Neyse sen bana lazımsın. "
"Ne diyorsun oğlum çakacağım şimdi ağzına ." demedim tabii ki. Biraz korkmuş bir şekilde:
"Ne gibi tam olarak?"
Emre bir garip baktı:
" Bu kadar güzel olunca demek saf ve temiz oluyorsun." ay bu ne diyor?????
Gözleri bu kadar güzel değildi , of kendine gel Duygu hemen!!
"E Emre yine planın ne?" diyivermişim.
"Plan derken?" diyor bir de , bu beni delirtecek.
"Diyorum ki sen hep aklında bir şeyler planlıyorsun ya!" Dedim bir de.
"Aklımda sadece sen varsın." demez mi? Ya yeter, ben ölmeye gidiyorum.
"Şaka mı ne bu ?" demişim .
Emre gülümseyerek:
"Öpmek en büyük asilliktir. Seni burada öpsem olmaz mı?" dedi. AY yanaklarım bir kızardı k.
"Ben öleyim demi Emre şuraya bayılayım mı ne yapayım?"
"Gece lazımsın."
Dudaklarıma yaklaşan bir adam mı görüyorum? Yok canım şaka bu, bu rüya yok hayal of. Bayılacağım.
Emre dudaklarıma yapıştı pislik, öküz erkek, soğuk, numaracı, yakışıklı , karizmatik ay moleküllerim dağıldı.
Gülümseyerek:
"Senin yanakların mı kızardı?"
Of ben de ne yapayım :
"Susar mısın çok utanıyorum."
Emre'nin ağzıyla:
Kalbini çaldım hem de bir öpücükle. Ezik bu kız ya . üzüldüm yani. Neyse bir gecelik ilişki sonuçta. Şu tipsizi ne yapıyım ben. Salak bu kadar çirkinini görmedim. Aslında Furkan bana düşman oldu. Aman banane bir zilli kız için hayatımı harcayım.
Furkan'ın Ağzından:
Hiçbir yerde yok. Kesin birisi bir şey yaptı. Delireceğim . Ama seni bir bulayım Duygu Hanım görüşeceğiz. Seni evime hapis edeceğim. Belki de evleniriz. Kim bilir? Neyse bir bulayım seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Sınıfı
Teen FictionEvet, Bende 10. sınıfa gidiyor olabilirim ama kalbim çok büyüdü. Artık Emre benim için çok yakında ama ben ondan uzaklaşmaya çalışıyorum , Belki de popüler olmak iyi değildir. Hayatta her zaman popüler olmaya çalıştım şimdi ise normal inek o...