O bizim sandalyemiz

134 3 1
                                    

Ramazan hoca!!! F. Sıla korkulu gözlerle:

'Kanka ben çok korkuyorum.'

'F.Sıla çare yok.Yedik tutanağı :( '

Ve işte geldi biz yerimizde sakin olmaya çalışıyorduk.

Hoca kaşları çatık bir şekilde:

'Kızlar ne arıyorsunuz burada ders zili çaldı.'

'Tamam hocam sağ olun.

F.Sıla fısıldayarak:

'Allah'ım sana şükürler olsun . '

Biz koşar adımlarla sınıfa gittik.Hoca biz tam girdiğimizde yoklama almaya başlamıştı.

'Çocuğum nerede kaldınız böyle?¿

Ben kafamdan bir şeyler sallayıp:

'Hocam F.Sıla ' nın Basketbolda ayağı burkuldu da'

'Hım tamam geçin yerinize bak beni lafa tutunuz 15 dakika gitti.

Furkan Alttan kağıt fırlattı.

'Kanka Hani şu popüler olmaya çalışanlar var ya Onlar teneffüste bizi çağırıyorlar.'

Bende kağıt fırlattım , içinde :

'Kanka onlar mal mı niye böyle bir şey yapıyorlar?'

o da :

' Bende bir bilsem'

Ondan sonra F.Sıla'ya da haber verdik.Ve Emre ye ve son olarak ta Gıcık Rana'ya...

Teneffüs ziline son 5 dakika kalmıştı .

Biz popüler meraktan ölecektik. Nihayet çaldı.Biz koşar adımlarla popüler sandalyesinin oraya gittik.Baktık popüler olmaya çalışanlar ve başlarındaki kötü komutan Sıla (Sıla f.sıla nın tam tersi güzel ama kötü sözlü zaten güzel değilde makyaj güzeli) .

Ağzını yaya yaya konuşmaya başladı.

'Evet popüler grubu uzun zamandır sizinle görüşemiyoruz.Ben hemen söze gireceğim.Bu popüler sandalyesini yıllardır siz kullanıyorsunuz.Ama artık bizim.'

Bende dayanamayıp:

'Aa! Hayvanlar sandalyeye oturabiliyor muymuş?¿

Rana da hemen söze karışıp:

' Bence biraz zor yani beyinlerini kullanamıyorlar ya.'

Biz sizinle laf yarışına gelmedik,istediğimizi alacağız.

Ben yine dayanamayıp:

'Nah alırsınız . bizim onda yıllarımız geçti biz onu dostumuza vermedik düşmanımıza vereceğiz?¿ Güldürdünüz ...

F.Sıla:

'Bakın siz bizim hiç bir şeyimizi alamazsınız,çünkü siz pisliğin tekisiniz,Haa bizi Berke ile korkutacağınızı mı zannettiniz?¿ Biz ne günler atlattık Berke zengin olsa ne işe yarar?'

Berke malı da:

'Ben parama güveniyorum var mı diyeceğin senin gibi fakir değilim.'

BeNde:

'Berke unuttun herhalde burası özel okul yani kolej BURAYA Ya zenginler yada çok zekiler gelebilir.Tabi biz çok zekiler arasındaydık o başka.'

Emre de ilk başta ben ve bizim gruba sarıldı... ve şöyle dedi:

'Siz bu kucaklamayı yapamazsınız çünkü sizin içinizde sevginiz yok ' derken zil çaldı.Biz yine derse girmeyecektik. Onlarda girmeyecekmiş yine laf yarışı başlayacak ...

F.sıla derse girdi(Onun matematik sınavı var)

Biz yine toplandık, TAM O ANDA RANA EMRE'Yİ ÖPTÜ. (çünkü o konuşmayı yapmış Emre ya ondan)Bende dayanamadım Furkan'a Çok güzel gözlerin var,kalbin çok temiz falan diyorum.İşte sonra yine Sıla geldi. Bu sefer yanında popüler olmaya çalışan Görkem var.

Görkem:

'BU BİZİM SANDALYEMİZ YARIN ARTIK BİZİM!'

Emre de :

'Çok beklersin!'

Ondan sonra yine fena bir Şey oldu.

Ramazan hoca geldi...

(yENİ BİR BÖLÜM DAHA)

Popüler SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin