Beni öpen o harika dudaklar.. . Hayır Duygu kendine gel sen sonuçta harika bir insansın. Pislik köpek.
O beni öptü bütün suç onun tamam mı? Ay daha kendimi kandıramayacağım. Sakin ol Duygu, yok bir şey, sakin... Ay yok ben duramayacağım. İncecik bir ses tonuyla:
"E-Emre beni neden öpüyorsun? Sonuçta beni sevme. Ay ben Furkan'ı seviyorum. Ama diyeceksin ki neden kaçtın o zaman ay sen bilmiyordun ki, of Duygu of, yine her şeyi berbat ettin." dedim ki demez olaydım.
Emre pis pis gülerek:
"Canım duygularımızı birbirimizden saklamayalım. Sen beni seviyors-" derken
Ani bir atakla:
"Ne seveceğim seni be, salak hem sen niye beni öpüyorsun ? Sen kimsin kim? Ay ben çok yakışıklıyım, Ay ben harikayım, ay ben süper kahramanım. Canım o işler böyle yürümüyor. Tamam mı? derim sonuçta çok akıllıyım. Herkes ben değil .
Emre'nin ağzı açık kalmıştı. Bana gözlerini dikip:
"Duygu, sana ne oldu böyle içine ne girdi? TATLI ŞEYTAN falan mı?" deme deme ama diyor.
Bense gözlerimi iyice kısmış ona bakıyorum.
"Hım tamam canım , ben Rana değilim." diyorum çünkü çok zekiyim .
Emre neredeyse beni dövecekti.
"Tamam Duygu sus." dedi.
Ya sen kimsin kim? Neyim oluyorsun ? Sana şuradan bir kafa atardım da... Gücüm yetmiyor.
Emre kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. Kolumu o kadar sıkı tutmuştu ki artık kolumu hissetmiyordum.
"Duygu salağı seni seveceğimi mi sandın? Salak ya daha senle uğraşamam, zaten babandan parayı alacağım seni bırakayım bir evine sağa sağlim. "
GICIK!!!! SEN GICIKSIN EMRE!!!
"N-ne babam mı? Ah baba ah . Senin gibi bir pisliğe güvenmiş hem de. Artık insanların gözünü ne kadar iyi boyadıysan demek ki." dedim bağıra bağıra.
"Kızım sus ağzına çarpacağım. " diyor. Oğlum seni gırtlaklarım. Akıllı ol.
"Bak Emreciğim beni delirtme. Köpek,pislik ,salak.... " derken hop üzerine atlayıp saçını başını yolmaya başladım. Yolun ortasında harika bir dövüş vardı. O da benim saçımı çekiyordu. Yoldakiler bizi ayırmaya çalışıyor Bense:
"Yardım edin sapık var bayanlar, hep beraber dövelim, kadına şiddet var." diyorum. Benim sözlerimi duyan kadınlar ellerine sokak süpürgesini aldığı gibi geliyor.
Bütün kadınlar birlik olmuş Emre'yi iyice bir dövdük. Tabii soluğu karakolda aldık. O ayrı bir sonuç.
Komsere ben:
"Komserim bu adam beni zorla öptü. Hem de dövdü. ŞİKAYETÇİYİM! dedim.
Emre ise:
"Asıl o benim üzerime saldırdı. Niye yalan söylüyorsun?"
Komser:
"Atın şunları akılları başlarına gelsin.
Of şu mal Emre yüzünden düştüğüm durumlara bak. Salak işte salak. Siz de kesin bana hak vereceksiniz. Yani umuyorum, şimdi uyuma zamanı. HAPİSTE UYUMA KEYFİ.
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır yazmıyordum, yeni yeni fırsat bulabildim, yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Sınıfı
Novela JuvenilEvet, Bende 10. sınıfa gidiyor olabilirim ama kalbim çok büyüdü. Artık Emre benim için çok yakında ama ben ondan uzaklaşmaya çalışıyorum , Belki de popüler olmak iyi değildir. Hayatta her zaman popüler olmaya çalıştım şimdi ise normal inek o...