"İstanbul-Samsun " diye bağıran adamla kendime geldim. Elimdeki büyük yeşil çantayla otobüse bindim. Daha çok Küçüğüm ben. F.Sıla'nın yerinde olmak isterdim.
''Hadi bin abla."
"Abla senin anan dır."
Dedikten sonra 2. Koltuğa oturup cama bakıyordum.
"Dalgınsın herhalde."
Diyen kişiye döndüm."Sende kimsin?"
"Ben Çiğdem,19 yaşındayım."
"Bende Duygu."
"Memnun oldum."
"Bende."
"Neden dalgınsın?"
"Bilmiyorum!"
"Peki."
" Sana güvene bilir miyim? "
"Evet.Tabii ki de!"
"Anlatacağım ama asla kimseyle paylaşma."
"Tamam."
"Söz mü?"
"Söz."
"Bak seni tanımıyorum ama dertleşmeye ihtiyacım var."
"Bana güven."
"İyi."
"Hadi anlat."
"Ben aslında burada yaşayan birisiyim. Ama babam beni küçük bir tartışma yüzünden evden attı. Beni evlatlıktan şildi. Hemde daha 16 yaşındayken. Sonra babam herkesi aramış ben de benim en iyi kankam olan Furkan'a gittim."
"Ee?"
"Sonra oda beni sevdiğini söyledi. Dudaklarıma yapışıyodu sapık ."
"O ha!'
"İşte sonra bende hep kaçtım ondan daha çok Küçüğüm ben. Bende samsun'a gitmeye karar verdim. Orada dostum var. "
"Hım..."
"Aynen böyle."
"Kızım harika bir hayatın var. "
"Ne?"
"Aksiyonla dolu."
"Neyse ben uyuyacağım. "
"İyi Uykular."
"Sana da!"
Gözlerim yavaş yavaş kapandı. Acaba Furkan ne yapıyordur?
***
(Furkan'ın ağzından. )
Sabah kalktığım da Duygu yoktu. Nereye gitti lan bu kız?Bulursam canını okuyacağım. Hele bir gel sen. Belki sana sımsıkı sarılır ve bırakmam. Lan neden gitti bu?
Nereden DEDİYSEM seni seviyorum diye. Lanet olmasın o kıza. Of ne diyorum ben? Hayattan soğudum.
(Ceyda'nın ağzından)
Ya gıcık olduğum kız evime geliyor. Bıktım ya ezik varoş kız. Ay Şahinin beni seviyor Allah 'tan .(Şahinin ağzından)
Yeni bir kız geliyor kandırırım onu. Mal bir kız herhalde.Ama güzelmiş. İyi Bari. Gidelim de şu kızı alalım da sonra icabına bakarım. Salak Ceyda.
***
"Aşkım hadi alalım orada. "
"Ay merhaba Duygu."
"Selam."
"Merahaba güzelim."
"Merhaba Enişte."
"Canım selam."
***(2saat sonra)"Aşkım ben Figen ablaya gidiyorum biraz para kazanayım."
"Tamam gülüm."
(Duygu'nun ağzından)
Çok özledim ailemi. Ama yapacak bir şey yok. Ceyda temizliğe gitti. Şahin ağabey de 1 saat sonra işe gider. Bende bavulumu açtım sadece oraya bakıyorum. Şahin ağabey odaya girdi."Selam güzelim."
Bu adamı sevmiyorum.
Bana yaklaşmaya başladı. Bu bana doğru geliyor.
"Bırak beni!"
"Gel birşey olmayacak."
"Ahhh imdatt."
Tam beni öpecekti yandaki çiçek vazosunu kafasına vurdum.
"Of öldü mü?"
Hemen kaçmak lazım of. Dertler bitmiyor.
Yine sizinleyim uzun zamandır yazmadım kısa kısa yazdım. Ama şimdi uzun yazmayı denedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Sınıfı
Teen FictionEvet, Bende 10. sınıfa gidiyor olabilirim ama kalbim çok büyüdü. Artık Emre benim için çok yakında ama ben ondan uzaklaşmaya çalışıyorum , Belki de popüler olmak iyi değildir. Hayatta her zaman popüler olmaya çalıştım şimdi ise normal inek o...