Ramazan hoca:
'Niye derse girmediniz?Sizin bu kaçıncı oluyor¿Artık yeter !!!
Emre :
'Hocam şey bizim öbür ders sınavımız var da'
'Bakıyorum da Emre yalancılığa başlamışın,Tutanak yemeye çok meraklısın'
Hepimiz çok korkuyorduk .
Hoca :
'Sen doğru söyle Duygu ne oldu?'
Korkuyordum ama yapacak bir şey yoktu.
' Şey hocam biz derse girmek istemedik de...'
Hoca sinirlenerek:
'Yürüyün bakalım odama'
Odasının kapısına kadar geldik, bize bir şeyler imzalattı.Meğersem imzaladığımız şeyler tutanaklarımız olacakmış.Allah'tan ki ailelerimizi çağırmadı. Eğer bir daha derse girmezsek bunları müdüre verecekmiş.
(Şu F. Sıla ne ballı kız ya?¿)
Hoca bizi sınıfa gönderdi. Zilin çalmasına 5 dk kalmıştı.
Biz kapının önünde bekledik.Nihayet son ders di. Sadece bir ders kalmıştı.Girdik sınıfa .
F. Sıla :
'Ne oldu?'
Rana pişkin pişkin:
'Senin gibi inek olmak istemem Sonra benden süt isterler.'
Ben de dayanamayıp:
'Rana seninde Derinden kürk yapıyorlar haberin yok mu?'
Rana da :
'Sizinle laf yetiştiremeyeceğim. Aman zaten köpek bakıcısı da değilim.'
Emre de:
'Kızlar ayıp oluyor ama, eğer böyle kavga etmeye devam edersen bu grup biter.'
F. Sıla'da :
'Biterse bitsin sanki ben başka grup kuramayacağım bir soru sordum Dünya' yı başıma yıktınız.'
Rana malı da:
'Lan defol biz seni istemiyoruz şu Duygu da al git zekiyseniz Zekiliğinizi bilin .'
Ben de şu mal kıza dayanamayıp:
'Sen kimi kovuyorsun mal? 'get out' şimdi sen ne dediğimi de anlamazsın.
Bir de buraya gelmiş bana laf yetiştiriyor.'
(bu konuşmalar olurken öğretmen sınıfa girer.)
'Ne oluyor burada?¿ Oturun yerlerinizi.'
Hoca derse başlamıştı ki Rana Emre'nin yanına oturmuş.(gıcık işte gıcık bıktım şundan ) Ders Matematik'ti. (Bayılırım matematiği ama soruyu çözemedim mi nefret ederim matematikten) Hoca söz^lü yapacakmış (yandık şimdi) okulun ilk günü hem sınav hem sözlü bu nedir ya . hoca matematikten soğutuyor.
Parmak kaldırdım.
'Hocam daha ilk gün hem sınav hem de sözlü Hem daha ders bile işlemedik.'
Hoca da:
'Sen benden iyi mi bileceksin? Ben hatırlatmak için yapıyorum şimdi otur yerine.' Ve nihayet zil çalar . Mal Rana Emre'nin koluna girmiş bana hava atıyor.(Zaten Bugünden sonra Emre'den soğumaya başladım ) Ben de:
'İnşallah her zaman böyle mutlu olursun'
Emre de bana pis pis baktı , Rana da:
'İnşallah canım ya '
Ve nihayet okulun bu günüde bitti...
(SEVGİLİ OKUYUCULARIM KİTABI DEVAM ETTİRMEKTE KARARSIZIM AZ OKUYUCU OLDUĞUNDAN FAZLA YAZMAK İSTEMİYORUM AMA KİTABIMI OKUYAN KİŞİLERDE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Sınıfı
Novela JuvenilEvet, Bende 10. sınıfa gidiyor olabilirim ama kalbim çok büyüdü. Artık Emre benim için çok yakında ama ben ondan uzaklaşmaya çalışıyorum , Belki de popüler olmak iyi değildir. Hayatta her zaman popüler olmaya çalıştım şimdi ise normal inek o...