[filotimo]

852 64 56
                                    


*

Onuru güzel çocuk, sevmek bile zor gelir yüreğine, yaşatamadığın ruhunun küllerinde hayatı aramamalısın. Susmalısın, korkmalısın, kaçmalısın, senin özün de bu değil mi? Gitmedin mi sen yüreğinden, hem de bir kere değil binlerce kez? İçinden söküp almadın mı yüreğini, yakıp yıkmadın mı limanını, susuz koymadın mı çiçeklerini? vazgeçmedin mi, şimdi inkar etme. İnkar edemezsin, nefesini kesen, boğazına taş gibi oturan yumru, senin, senin eserin.

Bunu sen istedin, bunu sen seçtin. Onuru zalim çocuk, bir zamanlar sözlerin bıçaktan dahi keskin, gözlerinde alevler sönmezdi. Şimdi niye buz kestin, ateşin özü sen değil miydin? Sana uzatılan elde, neyi, neyi sevmedin? Kaçarak, adeta kanatarak dizlerini, sonuna doğru koştun. Vatanın uğruna, yere batsa iz çıkarmaz ideolojilerin uğruna...elinde ne var şimdi umutsuzluktan başka? Şimdi gidecek yerin, sığınacak limanın yok.

Savaş burada, cennette, cehennemde kapıda. Şu fani dünyada kimsen kalmadı. Yoksun kimse için, incili gözlü çocuk için. Bir zamanlar yuva diye andığın, göğsünde nefeslendiğin güzel çocuk için, artık sadece anıdan ibaretsin.

Ve artık hiçbir yer ev değil.

*
Detaylar

Park Jimin (Albert Himler); Millet vekilinin oğlu, saygın, camiyada tanınan, örnek olunacak bir genç adam lakin aşırı alman milliyetçisi, bu özelliğini alman olan babasından alıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park Jimin (Albert Himler); Millet vekilinin oğlu, saygın, camiyada tanınan, örnek olunacak bir genç adam lakin aşırı alman milliyetçisi, bu özelliğini alman olan babasından alıyor. Yüksek okulda, iktisat bilimi okurken, dahil olduğu çokça siyasi eylemlerle ününü komünist ve milliyetçi taraflara oldukça duyurmuştur, biraz kibirli, ailesinden gelen geleneklere bağlı, soğuk bir yapısı vardır.

Jeon Jungkook; Yarı alman, yarı koreli, yüksek okulda alman dili edebiyatı bölümü, ikinci sınıf öğrencisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon Jungkook; Yarı alman, yarı koreli, yüksek okulda alman dili edebiyatı bölümü, ikinci sınıf öğrencisi. Komünist fikirleri benimseyen, ve bu ideolojiden asla geri dönmeyen, inatçı bir genç adam. Bulunduğu toplumla iyi geçinen, orta gelirli ailesinin tek çocuğu. Neşeli, çok konuşkan biri lakin konu muhalefete isyan etmek olunca ciddiyetinden ödün vermez. Jungkook, her ne kadar açık fikirli, hareketli bir genç olsa da, camiyada çok fazla tanınmaz.

• Kitap yıl olarak 1913'de geçmekte, mekan ağırlıklı olarak Almanya'da işlenmektedir. sosyalist, milliyetçi alman fikirlerinin çatıştığı, dram ağırlıklı bir konu üzerinden ilerleyecektir. kitabın ana karakteri Jimin olup, onun perspektifinden olay örgüsü anlatılacaktır. filotimo(onuru için can vermekten çekinmeyen insan)

Yn; selamlar kuşlarım benim yine ilham perilerim uyanışa geçti,kendimi burada buldum. Yine tarihi bir kurguyla kapınızı çalıyorum(evet almanya merkezli anlattığım savaş tarihinden hiç sıkılmıyorum). Fakat bu sefer savaştan, katliamdan uzak duracağız...birazcık. Genel ağırlıklı olarak fikir savaşlarına, iç savaşlara tanık olacağız. Öyle yazmayı, ilerlemeyi düşünüyorum umarım silmem...burada sizin ilginizde çok önemli. Desteğinize hep ihtiyacım vardı. Yumuşacık, şeker kalplerinizden öpüyorum.

Sevgiyle
-isminemyg

Filotimo | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin