Η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα να με φιλησει,ποσο μαλλον μπροστα στον Γιωργο!..Δυστυχως μου ξυπνησε αυτα που ενιωθα,οχι οτι τα ειχα ξεχασει απλα.. -Σταματα επιτελους!- Ενταξει συνειδηση..
"Αγαπη μου εισαι καλα;" με ρωταει ο Γιωργος,τι στο καλο..καθονται και οι δυο και με κοιτουν,ο καθενας βεβαια με διαφορετικο τροπο..ο Γιωργος μου φαινεται καπως ανυσηχος,ο Ορεστης απο την αλλη φαινεται ικανοποιημενος απο κατι και νομιζω πως ξερω απο τι...
"Μια χαρα μωρο μου,απλα αφαιρεθηκα..αλλωστε ειμαι κουρασμενη!" τονισα την τελευταια λεξη ωστε να υποθει μια συνεχεια..ο νοων νοητο!!
"Ορεστη,γινεται να μην ερθει αυριο στην εταιρεια;" δεν περιμενα κατι τετοιο απο τον Γιωργο και δεν καταλαβαινω το γιατι αλλα στην προκειμενη περιπτωση θα ηθελα να μαθω τι θα πει το αφεντικο μου.
"Θα ελεγα ναι,δυστυχως ομως πρεπει να τελειωσουμε ολες τις εργασιες σε σχεση με το Λονδινο,ολοι ειμαστε κουρασμενοι,Ξενια μου μην στεναχωριεσαι θα ξεκουραστεις εκει!" τελικα ο τυπος εχει μεγαλο θρασος!Και Ξενια ΤΟΥ και ξεκαθαρο υπονοουμενο για ξεκουραση εκει μαζι του!
"Εκει πρεπει να πηγαινουν μονο μελη τις εταιριας;;" ρωταει ο Γιωργος
"Ναι" απανταει ξερα ο Ορεστης
"Τελος παντων θα τα δουμε αυριο αυτα γιατι θα πεσω κατω απ' την κουραση" λεω γιατι αν δεν πω κατι για να φυγουμε τους βλεπω να τσακνονται,λογο του Ορεστη φυσικα!
"Ναι αγαπη μου,δικιο εχεις!Ορεστη χαρηκα πολυ..θα μου αρεζε αν καναμε παραπανω παρεα,πιστευω θα ταιριαζαμε πολυ!" λεει ο Γιωργος..μα καλα τα πιστευει αυτα που λεει;!
"Οποσδηποτε αλλωστε νομιζω θα εχουμε αρκετα κοινα!" λεει ο Ορεστης και μου ριχνει μια ματια νικητη.
"Αντε καληνυχτα!" λεω
"Καληνυχτα" λεει και ο Ορεστης και κλεινει την πορτα μολις απομακρυνομαστε.
********************
Μολις φτανω στο σπιτι ανοιγω την πορτα και πριν προλαβω να μιλησω στον Γιωργο χτυπαει το κινητο του.
"Παρακαλω;"
"Ναι ο ιδιος,ποιος ειναι παρακαλω;" λεει και τον βλεπω να εχει σφιξει τα φρυδια του..
"Αμαν ρε Κωστα και με τρομαξες,ναι φυσικα που εισαι;" συνεχιζει..
"Εγινε..ναι ρε τι λες ποιον κοπο,χαρα μου!" και καπς ετσι το εκλεισε