"Ορέστη μπορώ να μείνω σήμερα σπίτι;Νιώθω πολύ κουρασμένη για να έρθω στην δουλειά" του λέω και πραγματικά θέλω να καταλάβει πως όντως είμαι κουρασμένη.
"Εντάξει,θα σε αφήσω να ξεκουραστείς σήμερα,εγώ όμως πρέπει να πηγαίνω γιατί θα αργήσω." δεν πρόκειται να τον πιέσω ούτε να πω κάτι παραπάνω,αρκετά είπαμε άλλωστε..νομίζω θα ήταν καλύτερα να μείνουμε μακριά σήμερα για να σκεφτούμε και οι δύο.
"Σ' ευχαριστώ,καλή δουλειά" του λέω κι ενώ θέλω τόσο πολύ να τον αγκαλιάσω για το "αντίο" νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να μην το κάνω.Πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσω τι θα κάνω και μετά θα έχουμε χρόνο για αγκαλιές..
Τον βλέπω να σηκώνεται για να ντυθεί,οπότε σηκώνομαι κι εγώ και πάω στο μπάνιο μου.
*************
Μετά από ένα γρήγορο ντουζάκι ντύνομαι πολύ απλά και αποφασίζω να πάω στον φούρνο λίγο πιο κάτω απ' το σπίτι μου.
*************
"Καλημέρα κ.Μαρία"
"Καλημέρα κοπέλα μου,τι κάνεις;"
"Μια χαρά,εσείς;"
"Πολύ καλά ευχαριστώ,λοιπόν τι θα πάρεις;"
"Θέλω μια φρατζόλα,μια τυρόπιτα και θα πάρω κι ένα κακάο" καιρό έχω να φάω απ' έξω πρωινό,πάντα τρώω κάτι απλό.
"Τόσο πολύ πεινάτε που δεν σας έφτασαν τα πρώτα;"
"Τι εννοείτε κ.Μαρία;;"
"Αφού ήρθε πιο πριν ο Γιώργος και πήρε δύο πίτες και εσύ ήσουν στο αμάξι και τον περίμενες,δεν ξέρω γιατί δεν ήθελες να μπεις." Σοβαρά τώρα;;
"Συγνώμη,πρέπει να φύγω,ξέχασα κάτι" πλήρωσα και έφυγα γρήγορα,απ' ότι κατάλαβα ο Γιώργος δεν δίστασε να με ξανά απατήσει όμως αυτή τη φορά δεν λυπάμαι!!Μόλις φτάνω σπίτι μου,πάω να αλλάξω..βάζω ένα σκούρο τζιν παντελόνι και μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα,στη μέση έδεσα ένα κόκκινο καρό πουκάμισο,έβαλα τα μαύρα μου σνίκερς,πήρα τσάντα,κινητό,κλειδιά και έφυγα για το σπίτι του Γιώργου..νιώθω πολύ θυμωμένη γιατί τον πίστεψα!Χωρίς να το καταλάβω δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου,ευτυχώς δεν είχα ίχνος μακιγιάζ πάνω μου.Στο φανάρι άφησα επιτέλους το τιμόνι και σκούπισα τα δάκρυά μου,ήπια λίγο νερό και μόλις άναψε πράσινο συνέχισα την διαδρομή μου για το σπίτι του Γιώργου.Μόλις φτάνω σπίτι του μπαίνω μέσα απ' την πόρτα της εισόδου,μένει σε πολυκατοικία,όταν φτάνω στον τέταρτο κοιτάω στην παπουτσοθήκη του και όταν βρίσκω το αντικλείδι του σπιτιού μου ξεφεύγει..