Ξανθόσκυλα!

112 9 1
                                    

Καταφέρνω επιτέλους να ανοίξω τα μάτια μου μετά από έναν πραγματικά όμορφο ύπνο στην αγκαλιά του Ορέστη..
Μόλις όμως τα ανοίγω τελείως καταλαβαίνω πως είμαι μόνη στο δωμάτιο,σηκώνομαι και αποφασίζω να φορέσω το χθεσινό πουκάμισο του Ορέστη.Αφού κουμπώσω μερικά κουμπιά κατευθύνομαι προς την πόρτα του δωματίου και πριν φτάσω καλά καλά φαίνεται να την ανοίγει κάποιος από την άλλη μεριά,περιμένω να δω το πρόσωπο και με σχετικά μεγάλη μου έκπληξη αντικρίζω τον Ορέστη να κρατάει έναν δίσκο στα χέρια του που είναι γεμάτος με καλούδια.

"Ξύπνησες μικρή;" σοβαρά τώρα,μικρή;;


"Χμμ έτσι νομίζω" λέω προσπαθώντας να το παίξω παιχνιδιάρα.

"Έλα κάθισε να φάμε,δεν τα έφτιαξα τζάμπα" μου λέει και ταυτόχρονα αφήνει τον δίσκο στο κρεβάτι προσεκτικά και κάθεται με την σειρά του. 

"Δεν πεινάω" χωρίς φυσικά να το εννοώ 

"Εντάξει λοιπόν μην τρως" μου λέει και ξεκινάει να τρώει...μα τι ανέστιτος Θεέ μου!

"Πλάκα κάνω!" του λέω και κάθομαι δίπλα του για να φάω κι εγώ..

*******

"Θα τα πούμε μετά την δουλειά" μου λέει μόλις φτάνουμε στο γραφείο μου δίνοντάς μου ένα ελαφρύ χτύπημα στον ποπό.Τώρα λοιπόν που μπήκε στο γραφείο του και για πρώτη φορά δεν χρειάζεται να του πάω καφέ γιατί ήπιαμε πριν μαζί,ξεκινάω την δουλειά.Πριν όμως ανοίξω τους φακέλους χτυπάει το κινητό μου,φυσικά είναι η Χριστίνα..

"Παρακαλώ;" της λέω τελείως χαλαρά

"Τι παρακαλάς μωρή;" μου λέει σαν να με μαλώνει..

"Λέγε ρε τι θες;" της λέω γιατί πρέπει να δουλέψω κάποια στιγμή..

"Πού ήσουν χθες και γιατί δεν σήκωνες το τηλέφωνο;" 

"Θα σου τα πω από κοντά,είμαι καλά μην ανησυχείς" της λέω για να την καθησυχάσω

"Σήμερα το βράδυ να βγούμε τότε;"

*******

Τελικά συνεννοήθηκα με την Χριστίνα να βγούμε απόψε!Σε μισή ώρα τελειώνω επιτέλους..θέλω τόσο πολύ να πάω σπίτι μου να κάνω ένα χαλαρωτικό μπανάκι.Την στιγμή που σκέφτομαι τι θα κάνω μόλις τελειώσω από την δουλειά μπαίνει στο γραφείο μου η ενοχλητική γνωστή ξανθιά.

"Παρακαλώ;" της λέω όσο πιο ήρεμα κι ευγενικά μπορώ.

"Μην ενοχλείσαι,τον Ορέστη θέλω" μου λέει ήρεμη και χαλαρή αλλά είναι πολύ γελασμένη αν νομίζει ότι θα μπει με το έτσι θέλω μέσα..

"Με συγχωρείτε αλλά έχω εντολή να μην αφήσω κανέναν να μπει αν δεν ενημερώσω και να πάρω έγκριση." της λέω και ταυτόχρονα την προσπερνάω και πάω στο γραφείο του Ορέστη.

Μπαίνω χωρίς να χτυπήσω για να δείξω στην κοπελιά πως έχω οικειότητα μαζί του.

"Ορέστη είναι έξω μια ξανθιά ας πούμε κυρία η οποία θέλει να μπει." του λέω και νομίζω πως κάνει μπαμ η ζήλια μου αλλά δεν με νοιάζει.

"Είναι η ξανθιά που ήρθε τις προάλλες;" με ρωτάει με ενδιαφέρον

"Ναι!" απαντάω ξερά 

"Ε ωραία πες της να περάσει" μου λέει με μια άνεση...θα τον πνίξω αν συνεχίσει έτσι!

"Ποια είναι αυτή Ορέστη;" τον ρωτάω εκδηλώνοντας ένα μέρος του θυμού μου.

"Ξένια σε παρακαλώ!Δεν είναι ούτε η ώρα ούτε το μέρος για σκηνές,πες της να περάσει και μην αργείς" Δεν τον πιστεύω!Ωραία λοιπόν αφού το θέλει έτσι,έτσι θα γίνει!

Βγαίνω έξω και λέω σε αυτή την ξανθόσκυλα να περάσει μέσα,πριν όμως να μπει γυρνάει και μου λέει "Κουκλίτσα μου ο Ορέστης πάντα θα με δέχεται πάντα και παντού" και μου κλείνει το μάτι...Θα τους σκοτώσω και τους δύο!

*******

Προσπάθησα να αφήσω στην άκρη τα νεύρα μου και να δουλέψω για να φύγω γρήγορα!Όσο περνάει η ώρα θέλω περισσότερο το χαλαρωτικό μπάνιο που σκεφτόμουν πριν.Μετά από 20 λεπτά τελειώνω τελικά και είμαι έτοιμη να φύγω,η ξανθιά σκύλα είναι ακόμα μέσα,εγώ όμως πρέπει να φύγω και δεν έχω σκοπό να τους περιμένω!

"Συγνώμη που ενοχλ-...." ΕΛΕΟΣ! Είναι τόσο κοντά και οι δύο,έτοιμη να φιληθούν.Μαλάκα Ορέστη,νόμιζα ήσουν διαφορετικός....

"Απλά ήρθα να πω ότι φεύγω!" λέω και τους κλείνω την πόρτα στα μούτρα...



Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 31, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Αγάπη δίχως όριαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora