part 5

308 26 0
                                    

ΟΡΕΣΤΗΣ POV

Καθως κατευθυνομαι στο γραφειο της Ξενιας ακουω μια γνωστη γυναικια φωνη απο μεσα...τι στο καλο ποια ειναι;;Μπαινω μεσα και βλεπω..την πρωην μου;;

"Πως κι απο δω;;" της λεω,η Ξενια παραξενευτηκε απο την χαλαροτητα της καταστασης που εχω...λογικο..

"Εμ δεσποινις Παπαναστασιου την ξερω αφηστε την μπορει να περασει" της λεω ομως αντι να καθησυχασει την βλεπω να με κοιταει με ενα βλεμμα...ζηλιας;;..μμμ καλο αυτο...ας το διασκεδασω λιγο...

ΞΕΝΙΑΣ POV

Πως τολμαει να μου μιλαει με τετοιο υφος μπροστα σ'αυτη τη ξανθοσκηλα....μισο μηπως το 'χω ξαναλει αυτο;;..Στο ονειρο σου χθες το βραδυ το ειδες!!-...Ναι σωστα!! Τωρα θυμαμαι...Σημαδιακο ονειρο..Τωρα που το σκεφτομαι μπορω να πω οτι της φερνει καπως...Λοιπον ναι αυτη ειναι!Αποφασιζω...

"Εμ βεβαια..." του λεω με ενα απαξιωτικο υφος...φυσικα θα ειναι καμια απο τις πρωην του ή μελλοντικη του γκομενα θα ειναι...θα δειξει...

"Προς τι αυτη η ειρωνεια παρακαλω;;" με ρωταει αυτη η..,η αντε να μην πω τι...

"Στο αφεντικο μου μιλησα..!!" της απαντω...και γυριζει αποτομα το κεφαλι της και τον κοιταει τοσο...τοσο,γοητευτικα....γαμωτο,γιατι ζηλευω;;;; -Οχι Ξενια δεν ζηλευεις απλα σταματα να τους κοιτας...αλλωστε μην ξεχνας οτι το βραδυ εχεις ραντεβου!!- Ναι σωστα εχω με εναν απο τους ωραιοτερους αντρες που εχω γνωρισει...ναι αλλα ενας απ'αυτους ειναι μπροστα μου και σαλιαριζει με μια ξανθια βλαμενη...-Ειπα σταματα,διωξ' τους λεγοντας απλα οτι εχεις δουλεια...ΕΥΓΕΝΙΚΑ!!-...

"Μπορειτε σας παρακαλω να πατε στο γραφειο σας,εχω αρκετη δουλεια και θελω να τελειωσω πριν τις 6!!" λεω οσο πιο ηρεμα μπορω προσπαθοντας ομως να του υπενθυμισω το ραντεβου μου...πετυχαινει απ' οτι βλεπω...εχει πρασινισει απο τη ζηλια του!!

"Ναι εχετε δικιο" μου απανταει ξερα,απο τη μια χαιρομαι που τον εκανα να ζηλεψει και να φυγει αυτη η ξινη απο 'δω...απο την αλλη ομως οσο σκεφτομαι το τι θα κανουν εκει μεσα.....-Οχι ειπα!!!- Καλαα θα προσπαθησω να δουλεψω!!....

**********************

Μετα απο καποιες ωριτσες τελειωνω την δουλεια μου,αυτη η ξανθοσκυλα ειχε φυγει απο το πρωτο μισαωρο που μπηκαν ευτυχως....παω λοιπον να ανακοινωσω στο αφεντικο μου οτι φευγω,χτυπαω... "Περαστε" μου λεει και μπαινω...

Αγάπη δίχως όριαWhere stories live. Discover now