𝓖𝓸𝓸𝓭𝓫𝔂𝓮.

249 20 0
                                    

Už uběhly dvě hodiny. A Levi nikde... začínám mít strach. Snad mu Erwin nic nedělá.
Ale co když jo?

Zkusil jsem mu zavolat, jenže to nezvedal, ani na zprávy neodpovídal.

Do prdele Levi, kde jsi...

Začínal jsem ztrácet naději. Přišla půlnoc a já ležel v posteli a sledoval hodiny, jak minuty přibývají. Sebík už dávno spal. Zkusil jsem Levimu znovu zavolat a zase nic, jen další marný pokus.

Ale vždyť říkal, že se brzy vrátí...

Když jsem to znovu zkusil o tři hodiny později, konečně to zvedl. Na druhé straně se ale neozval jeho mužský hlas, naopak ženský. Byla to Hange: „Erene..." zněla smutně a.. unaveně? PROBOHA CO SE TAM DĚJE?!

„Hange, co se děje, kde je Levi." procedím mezi zuby. V pozadí jsem něco slyšel, ale nedokázal jsem to identifikovat.

„Levi je těhotný.. nevíme s k-" najednou ji něco, respektive někdo přerušil, a kdo jiný, než opilý Levi: „Erenkuu *škyt* ty jsi takový *škyt* hajzl až to není možný. Kdyby jsi byl jako Erwin, *škyt* neříkám nic, je gentle-*škyt*-man a to jak on píchá? No do prdele práce.. *škyt*"

V ten moment jsem nevěděl, jak reagovat. Alkohol mluví pravdu i v tomhle případě? S kým je těhotný? Jak může být těhotný? Co se to děje?!

„Hange, přiveď ho domů." snažil jsem se zůstat v klidu. „Já už mu.. nějak domluvím."

„Erene, ale tady je problém.. On nechce."

A s tím už jsem to bez rozloučení položil. Na to nemám nervy. Levimu je určitě lépe s tím jeho Erwinem, na kterého byl celou tu dobu "strašně nasraný".

Začal jsem si balit věci. Za pár hodin mám let. Už to nejde. Nemám na to nervy. Chvíli se chová, jakoby mě miloval a pak je těhotný s nějakým tím jeho šéfem, kterého ještě před několika týdny seřval.

Začal jsem volat Mikase, která to hned zvedla. Řekl jsem jí že odlétám, aby se postarala o našeho syna, dokud se Levi neuráčí přikráčet.

„Ale Erene, přece ho nenecháš s ním samotného.." řekla Mikasa, hned jak přijela.

„Nemá mě podvádět. A mě je úplně u prdele, že ani v podstatě spolu nejsme, tohle mě zabolelo." odfrkl jsem si.

Mikasa si jen povzdechla a vzala Sebu do náruče. „Vrátíš se?"

„Možná." zamrmlal jsem a vyšel z místnosti.
Nechal jsem Levimu v kuchyni vzkaz a odešel z bytu. Akorát na mě čekal taxík.

„Nechceš si to ještě rozmyslet?" povzdechla si Mikasa.

Nijak jsem neodpověděl. Nasedl jsem do auta a jel. Díval jsem se ven z okna. Povzdechl jsem si. „Nechápu to... Proč to udělal..."

Result of One Night || Ereri [CZ ABO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat