𝒮𝓉𝒶𝓎 𝒽ℯ𝓇ℯ

295 31 0
                                    

Opět pohled Leviho 

S podepřenou hlavou jsem dělal svoji práci, myšlenkami někde úplně jinde. 

"No tak. Zatím přežili, to je hlavní, ne?" 

"Který z nich?" zeptal jsem se Hange bez jediného zájmu v hlase. 

"Oba. Malej má výhodu, nemůže utéct. A velkej zatím nezdrhl a to je co říct."

"Jo, jenže ten "velkej" uteče za rok." povzdechl jsem si.

"No ne, Levi. Tobě na něm záleží?" rozzářily se Hange oči.

"C-cože? Ne! Je to děcko!!"

Hange mě začala lechtat. Chvíli jsem vydržel, jenže když nepřestala, začal jsem se smát na celé kolo. "Hange přestaň!"

"Vidíš? Umíš se smát, když chceš." usmála se. "A teď si to příznej. Záleží ti na něm a máš ho rád."

~~~

Pohled Erena

Malý akorát spal. Což byla výhra pro mě, mohl jsem v klidu studovat na závěrečné zkoušky. Pak budu mít přibližně dva měsíce volno a pak hurá studovat na vysokou zpátky do Německa!

Pak mi ale došlo.

Co Levi a malej? Potřebuju studovat!

V tom jsem zaslechl pláč. "Ajeje kdopak se nám tu probudil?"

Přišel jsem blíž k němu a vzal si ho do náruče. Byl roztomilý.

Opravdu chceš tak roztomilé stvoření nechat doma a ještě k tomu s Omegou?

Zakroutil jsem hlavou. "Pokud chci na svoji vysněnou pozici, musím pro to něco obětovat." řeknu si pro sebe a ani si neuvědomím, že nahlas.

Vždyť se k nim budu moct vracet ne? A za čtyři roky s nimi budu moct být permanentně a stát se plnohodnotným rodičem. I když.. bude o to stát i Levi? Nebo až dostuduju bude chtít odejít?

Měl jsem nad čím přemýšlet, mezitím, co jsem choval Sebíka.

V tom jsem zaslechl zaklepání.

I s malým jsem se zvedl a šel otevřít.

Byl to Nick i společně s Mikasou a jejich malou Elle.

"No ne, co vy tady?

"Přišli jsme za tebou taťko." zasmál se Nick a vešel dovnitř. Mikasa, i když Sebíka už viděla, se mohla zbláznit.

Samé "ťuťuňuňu" a "ty jši ale loztomilý chlapešek" a podobně. No co, nedávám jí to za zlé. Ale to šišlání mohla omezit...

"Tak co, Erene, už jsi se rozhodl?" zeptala se Mikasa, když si mě konečně po několika minutách všimla.

"Nad čím?" zeptal se Nick.

A do prdele.

"Já stále nevím... chci studovat, jenže.."

Uviděl jsem jak Nickovi naběhla žíla. "Studovat?! Erene máš Omegu a navíc dítě do prdele! Nemůžeš je opustit a odletět si do své rodné země a je tu nechat!"

Mikasa zacpala Elle uši. "Nicku, zlato, jsou tu děti."

"To mě je teď tak nějak jedno. Erene, myslel jsem si, že už jsi méně sobecký. Jenže ne. Zklamal jsi mě."

"Nicku přestaň! Vždyť se ještě ani nerozhodl!" vykřikla Mikasa.

"Nad tímhle by vůbec neměl přemýšlet, Mikaso. Jakožto rozumný otec by měl přijmout zodpovědnost."

"Chápeš ale, že on jim chce zařídit skvělou budoucnost a proto musí vystudovat vysokou, aby konečně mohl dělat práci, pro kterou tak pylně studoval?"

"Mik, už dost. Nechci, aby jste se tady o tomhle vy dva hádali ještě před našimi dětmi. Změňme téma." Řeknu nakonec, jenže Nick, tvrdohlavec jak já se zvedl.

"Ne, mám lepší nápad. Odcházíme."vzal Elle za ruku a odešel ze dveří. Zmizel stejně náhle, jako se objevil.

Mikasa ke mě přišla a objala mě okolo ramen. "Necháme to teď být ano? Nick se srovná.. ale ty se rozhodni. Konec školního roku se blíží každým dnem.."

Povzdechl jsem si.

Zbývá už jen pár měsíců...

Result of One Night || Ereri [CZ ABO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat