25

4.8K 412 502
                                    



"Siz beni insanlıktan, saadetten, samimiyetten, sevdadan iğrendirdiniz."

Mutfaktaki dumanı kovmaya çalışırken söylenen
Changbin geriye kalan dört kişiyi fazlasıyla güldürüyordu. Eve girdikten sonra felix
Hyunjin'i öyle hızlı odasına itmişti ki havlusu düşmüş ve o sırada içeri geçenler Hyunjin'in kalçasıyla karşılaşmıştı.

Rezilliklerin ardı arkası kesilmezken yemek yapacağım diye fırının derecesini 250 yapan felix yemeği unutmuş ve yanmıştı. Yangın sensörleri çalışmasın diye evin her yeri açılmış felix ve Hyunjin odaya sürgün edilmişti. Duman oranı azaldığında sonunda oturabilmişlerdi. Odada olan ikili ise nasıl çıkacaklarını düşünüyordu. "Havlu düşmeseydi iyiydi o iyice batırdı bak."

Felix eline geçen ilk şeyi Hyunjin'e fırlattığında havada tutan Hyunjin elinde tuttuğu jartiyere baktı. "Neden ikide birde bu jartiyeri bana fırlatıyorsunuz? Bana bir mesaj mı vermeye çalışıyorsunuz felix bey?"

Yüzü utançtan kıpkırmızı olan felix duymamızlıktan gelerek dolaptan Hyunjin'e olabilecek kıyafetler çıkardı. "Bunları giyin de gel."

Odadan çıkacakken Hyunjin elini tuttuğunda felix tebessüm etti. "Sevgililiğimizin ilk gününde böyle şeyler yaşamamız epey garip."

"Olsun, bizi farklı yapan bu olur Lixie."
Felix başını salladı.

"Neyse ki eski sevgililerimin kayafetleri duruyormuş dolapta, sana tam uyar."Hyunjin kaşlarını çattığında, felix gülerek odadan çıktı.

Arkadaşlarının yanına geldiğinde Jisung kollarını açtı, arkadaşına koşa koşa sarıldı felix. Hyunjin birkaç dakika sonra giyinip geldiğinde jeongin konuştu. "Ben de kıyafetlerim nerede diyorum, felix çalmış."

Hyunjin rahatlama hissiyle arkasına yaslandı.
Gerçekten eski sevgililerinin kıyafetini giymiş olmayı düşünmüyordu bile. "Yemek söyleyelim, ben çok açım."

Hyunjin, kafasına Changbin tarafından yastık yediğinde sustu, Seo Changbin'in sinirli tarafına uğraşmamayı öğrenmeleri gerekiyordu.

————

( seungmin bebeğimi kapatmak zorunda kaldığım için kalbim acıdı lan 😭😭😭)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( seungmin bebeğimi kapatmak zorunda kaldığım için kalbim acıdı lan 😭😭😭)

Leefelix: aşkolarla date
1045 Beğeni - 498 Yorum

Hwanghyunjin: Minho'nun Jisung'un yanında oturmak isteği için seni Jeongin'e doğru ittiği fotoğrafı atmalıydın sevgilim

Bangchan: çiçeğim ne güzel çıkmış pembiş pembiş

Seochagbin: Hyunjin felix'in yanında oturmak için ağlamıştı resmen bu resimde

Leeminho: ne güzel çıkmışız yan yana @//Hanjisung
↪️hanjisung: hayır

hey, stupid! | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin