Bölüm 6

18 4 8
                                    

4 yıl önce , Kumru'nun ağzından :

Heyecanla çakmağı elime aldım. Rüzgardan dolayı elimi mumun üzerine tutup çakmakla yakmaya çalıştım ama elimi yakmakla çakmağı fırlatmam bir oldu.

Ellerimi birbirine sürttüm. Sonbahar aylarında doğmasaydın fena olmazdı Barış.

Daha sonra çardağın etrafına sardığım örtüler sayesinde rüzgarı biraz daha engellemiş oldum. Mumları yakmayı bitirdiğim anda arkamdan çıkan tıkırtılarla hızla arkama döndüm.

" iyi ki doğdun barış , nice beraber doğum günlerine !"

Sevinçle boynuna atlayıp ona sarıldığımda, omzunun ardında kalan Tuğçe'yi gördüm. Tüm neşem, ona bir sürpriz hazırlama heyecanım kaybolurken Barış da bana sarılmış ve sevinçle cevap vermişti.

" kumru, çok teşekkür ederim. Hiç beklemiyordum !" Gülerek pastasının yanına gitti ve üflemeye başladı. Yutkunarak bu anı kayıt altına aldım.

Gülümseyerek kameraya baktı. Daha sonra bir kaç fotoğraf da çektikten sonra Tuğçe konuşmaya başladı.

" Barış, hadi gidelim. Sana söyleyememem gerek ama şirketteki çoğu kişi , hocalarımız ve arkadaşlarımız senin doğum gününü kutlayacak. Herkes seni bekliyor. Kumru eminim seninle daha sonra da vakit geçirebilir "

Dediğinde yutkundum ve belli etmemeye çalışsam da oldukça kırıldığım yüzüme yansıdığından çaktırmadan Barış'ın tepkisini bekledim.

Barış şaşırmıştı. Kafası karışmıştı. Kesinlikle beklediğim tepki bu değildi.

" tamam ben birazdan geliyorum, sen arabaya geç "

Tuğçe gülümseyerek bana bakış attığında yumruklarımı sıkarak tırnaklarımı etime geçirdim. Bilerek yapıyordu, fark edeyim diye bilerek Barış'ı tek çağırmama rağmen buraya kadar gelmişti.

" Kumru, seni biraz sonra alırım ve beraber başka bir şey-"

" Barış, onlarla gitmeyeceksin değil mi ? Ben seninle yıllarımı paylaştım, çok yakın arkadaşlarız. Bu seninle yapacağım ikinci doğum günün çünkü diğerlerinde de ailenden dolayı dışarıya çıkamıyordun. Şimdi stajyerliğinden dolayı her şey serbest senin için. Benimle vakit geçirmemek için bahanen olmamalı. Ben senin önceliğin olmalıyım. Yanlış mı söylüyorum ?"

" Kumru, bence abartıyorsun . Alt tarafı bir doğum günü. Zaten bir kaç saat sonra yanına geleceğim. Gitmemin sebebi öğretmenlerimizin de orda olması. Onlarla yakın ve samimi olmalıyım Kumru. Beni anlamalısın. Bu şarkıcı olmam için önemli , hemde çok "

Diyerek ellerimi tuttuğunda, gözlerinde olan bakışlarımı başka tarafa çevirip uzun bir nefes soludum. Tamam, ben biraz abartıyor olabilirim. Dediği gibi daha sonra da benim yanıma gelebilir.

" tamam, ne zaman gelirsin ? "

" sana oradayken mesaj atarım ama kesin olarak söyleyebilirim ki en fazla iki saat oyalanırım. Daha sonra buraya gelirim. Beklersin, değil mi ?"

" evet, elbette beklerim. Dediğim gibi, doğru düzgün ilk doğum gününü kutlayışımız olacak. Hayatta kaçırmam "

Gülümseyerek bana sarıldığında içim hala rahtlamasa bile aynı samimiyetle ona sarılmaya çalıştım. Benden ayrılıp mutlu gülümsemesini yüzünden eksiltmeden el sallayarak dışarıya ilerlemeye ve konuşmaya başladı.

" bende, çünkü geleceğim. Görüşürüz "

" görüşürüz ... "

Aradan bir saat geçti, sonra iki saat, sonra üç saat oldu. Yavaştan üşüdüğümde burada daha uzun süre oturabilelim diye aldığım battaniyeyi üzerime sarıp oturdum. Telefonla oyalandım , pastayı didikledim , ucundan da biraz yemiş olabilirim . Daha sonra saat sayısı beşe yaklaştığında Barış'a onuncu mesajımı yazmaya başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FerzaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin