Rabia adında 17 yaşında bir kız okulun yedek anahtarlarını bulur ve gece okula girmek ister. Arkadaşları ilk başta istemese de arkadaşını kıramazlar. 5 arkadaş 8 Mart cumartesi gecesi saat 11 de okula girerler arkadaşlarının isimleri Rabia, Dilara, Efe, Nilay, Kayra dır. Okula gittiklerinde Kayra basketbol oynamak ister. Ama arkadaşları basketbol sevmedikleri için oynamazlar. Okulun anahtarı Efe dedir ve Efe kapıyı açar. Kapıyı açtıkların da nedenini bilmedikleri bir şekilde bir sis çöker ve okulun içinde değişik sesler vardır. İçeri girdiklerin de Dilara korkar ve bunun iyi bir fikir olmadığını söyler. Rabia çok korkak olduklarını söyler ve onları ikna etmek için okulun masasındaki nöbetçi yerine oturur. Masaya oturdukların da masaya Kayra yazısını görürler. Ama Kayra o yazıyı kendisinin yazmadığını söyler. Aniden dışarıda bir ışık yandığını fark ederler. Bu motosikletin ışığıdır. Ama Kayra ışığı kapattığına emindir. Işığı kapatmaya gideceği sırada kapının arkadan kilitli olduğunu fark derler. Ne kadar uğraşsalar da kapıyı açamazlar. Dilara bu duruma çok korkar ve ağlar. Arkadaşları onu sakinleştirir ve okulun içine doğru gitmeye başlarlar. İşte her şey o an başlamıştır...
Efe karnının acıktığını ve kantinin anahtarının da on da olduğunu söyler. Hemen kantine inerler. Esprilerle, korku hikayeleriyle eğlenirler. Elektrikler kesik olduğu için herkesin elinde bir mum vardır. Mumları aynı yerlere koyarlar ve dinlenme için otururlar. Mumların ışıkların da gördükleri bir şey vardır. Kapının dışından 2 gölge geçmiştir. Cin, ifrit, karabasan işleriyle uğraşan Rabia gölgelerin ne olduğunu anlar. Arkadaşları anlatması için ikna eder ve anlatmaya başlar;
"Bundan tam 17 yıl önce 2 kız bizim gibi bu okula gelmişti. Eğlenecek bir şey bulmak için 2. katta müdür yardımcısının odasının kilidini zorlayarak açarlar. İçeri girdiklerin de bir şey bulamadıkları için çıkacakları sırada kapıya yöneldiklerin de gördükleri onları şok etmiştir. Bunlar okulun güvenlik kameralarına yansımasa da onların gördüğü onların korkmasına yeterdi. Onlar gördükleri şey karşısında korkup kendilerini camdan attılar. O günden beri müdür yardımcısının odasına giren olmadı ve ne gördükleri ise bilinmiyor..
O kızların ruhlarının bu okulda dolaştığı söylentileri var.."
Rabia nın arkadaşları çok korkar ve o gölgelerin o kızların gölgesi olduğuna şüphe ederler. Rabia ya isimlerini sordukların da adların da Büşra ve Cansu olduğunu söyler. O isimleri söylediği an büyük bir sis çöker ve o iki gölge içeri girer. Gölgelerden biri şunu söyler: "Biz sana gelmemeni söylemiştik Rabia , bunun bedelini ağır ödeyeceksin !!" der ve Rabia yerde sürüklenerek kapıdan dışarı çıkar. Arkadaşları çok korkarak dışarı çıkmak için kapıya koşar ve kapının kilidinin açık olduğunu fark ederler. O arkadaşlar bir çok tedaviden sonra şoku biraz atlatmışlardır fakat Rabia yı o günden sonra bir daha gören olmadı...