.CADI.

99 5 0
                                    

Yıllar önce Amerika eyaletinde masum ama herkesin nefret ettiği bir kadın varmış. Bu kadının adı Angelica'ymış. Herkes Angelica hakkında olmadık dedikodular çıkarmış. Angelica insanların neden böyle dedikodular çıkardığını anlamıyormuş. Kendine bir dost bulmak zorundaymış. Artık bu dedikodulardan bıkmış. Ama hiç kimse onunla aradaş olmak istemiyormuş. Çünkü onun kötü bir kadın olduğunu sanıyorlarmış. Bir gün evde bulduğu çok eski bir kitap hayatının tamamen değişmesine neden olmuş. Kitabın içinde şeytana ait bilgiler ve ona nasıl ulaşılacağı yazıyormuş. Angelica biraz korksa da şeytanla dost olabileceğini düşünmüş ve bunun için gerekli olan malzemeleri bulmuş ve artık hazırmış..


Şeytanla iletişime geçmiş fakat kimse ses vermemiş. Tam umudunu kesmiş ve eşyaları kaldıracakken şeytandan bir ses gelmiş :

-Bu büyük tanrıyı hangi güç cürret edip çağırabilir ?

+Lütfen beni geri çevirmeyin. Sizin hakkınızda çok şey öğrendim ve bu yüzden çok uğraştım. Yıllardır tek bir dostum bile olmadı. Lütfen benimle dost ol. Ne istersen yaparım.

-Demek ne istersem yaparsın.

+Evet, ne istersen.

-O zaman ruhunu satman karşılığında seninle dost olabilirim.

+Ruhumu satarsam yaşayamayacak mıyım ?

-Sadece ruhunu ikizde kullanacağız. Ama bunun karşılığında istediğin herşeyi yapabileceksin.


Artık şeytana ruhunu satıp kötü yola düşmüştür. Onun hakkında dedikodu çıkaran herkesi çok cani bir şekilde öldürmüş ve onun hakkında konuşmayanları bile öldürmeye başlamış. Ama bunu kendi isteğiyle yapmamış.

Şeytan artık onun dostu değil düşmanı olmuş. O zamanlarda ruhunu satan kişilere de cadı denirmiş...

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin