Bir gece diğer gecelerden farklıydı. Her gece çok uyumayan Doruğun çok yorgun olduğu gece sabaha kadar uyumasıyla başlamıştı her şey..
Çok normal bir sabaha kalkacak olan Doruk bir türlü kalkamıyordu. Sanki bir şey onu tutuyordu. Bir türlü hareket edemiyor, ağzını bile açamıyordu. Başının ucunda olan uzun saçlı tek kollu bir kadının oturduğunu gören Doruğun aklı başından çıkacaktı neredeyse.. Çığlık atmak istese de dili tutulmuştu. Kadının gözleri yoktu bu yüzden ağzından bir göz çıkarıp kendi tek gözüne taktı. Saçını Doruğun boynuna bağlayıp, kanlı beyaz elbisesinden bir bıçak çıkardı. Doruk nefes alamıyordu. Bıçakla ne yapacağını merak ediyordu. Acaba Doruğun aklından geçen şey miydi ? Saçlarını Doruğun boğazından çekip "Ölümün benim elimden olacak" dedi. Bıçağı Doruğa doğrultup dilini kesti. Fakat sonra hareket edebildiğini gören Doruk, kadının elindeki bıçağı kapıp kadına doğru tuttu. Kadın tuhaf bir sesle "Bana kafa mı tutuyorsun ?" dedi. Konuşamayan Doruğun dilinden kanlar akıyordu. Bıçağı kadının karnına saplayıp 32 yerinden bıçakladı. Kadın küle dönüştü fakat Doruk aklını yitirmişti. O günden sonra Akıl Hastanesine kaldırılmış ve her gece biriyle konuştuğu söylenirmiş. 2 hafta sonra bütün vücudunu keserek intihar etmiş. Vücuduna büyük harflerle "BEN ZATEN ÖLÜYDÜM" yazısını kazıyan gencin tabutu Antalya da defnedildi.