פרק 5<:

187 14 5
                                    

הם הגיעו לקאמפינג והאוהלים היו כבר מוכנים, ״אממ המנהלת?״האן אמר ״כן האן ג׳יסונג?״ המנהלת ענתה ״אני יכול ללכת לשירותים ולי נו יכול לשמור לי?״ האן שאל ״כן, אתם יכולים״ ענתה המנהלת והם הלכו לשירותים , אבל זה לא באמת שהם רצו ללכת לשירותים ...

לי נו החזיק בידו של האן והם הגיעו לשירותים, לי נו הצמיד את האן לקיר בתא של השירותים והחזיק בשתי ידיו של האן והצמיד אותן לקיר, לי נו נישק ברכות את צווארו של האן , האן עצם את עיניו ונשך את שפתיו, לאחר כמה שניות עזב לי נו את צווארו של האן והסתכל עליו ״כל כך התגעגעתי לזה״ האן אמר ״ואני התגעגעתי אל הפנים והגוף שלך״ לי נו אמר וחייך חיוך ערמומי הרים את האן כמו קואלה ונשק את שפתיו של האן בחוזקה , ידיו של האן היו בעורפו של לי נו ולי נו מלטף את מותניו של האן לי נו הוריד את האן וניתק את הנשיקה החזיק בידיו של האן ויצאו מהתא ״ זה כבר יותר זמן שאנחנו פה יחשדו בנווווו״ לי נו אמר והרים את האן כמו נסיכה והסתובב כמה סיבובים קלים האן צחק כמו ילד קטן ולי נו נשק את שפתיו נשיקה קצרה הוריד את האן והלכו בחזרה לקאמפינג.

האן ופליקס היו חברים מאוד מאוד קרובים והם גרים אחד ליד השני. ״ליקס״ (קיצור של פליקס) האן אמר ״מה האני״ פליקס ענה ״אני מספר רק לך את זה כי אתה חבר מאוד מתוק ״אוקיי, תודה חחח״ האן נשם נשימה עמוקה וקצרה ״אני ומינהו ב- ביחד ״ פליקס פער את עיניו וצרח ״או! מיי! גאד! אתם כל כך מתאימים אמאאאא״ פליקס קפץ על האן וחיבק אותו, האן חייך חיוך חמים שזה עבר בהצלחה וחיבק גם את פליקס.

פליקס והאן ישבו ודיברו על החיים אבל פליקס עוד לא סיפר להאן שהוא והיונג׳ין ביחד.
היונג׳ין עבר במקרה איפה שהאם ופליקס יושבים ופליקס לא ראה אותו אבל האן כן, היונג׳ין התגנב מאחורי פליקס בזמן שפליקס מדבר עם האן והאן משחק אותו שהוא לא יודע היונג׳ין הצמיד את ידיו אל המותניים של פליקס , פליקס פער את עיניו והסתובב במהירות עד שגילה שזה היונג׳ין ונרגע פליקס קם והחזיק בפניו היפות של היונג׳ין ונשק אותם ברכות פליקס שכח שהאן פה ״אממ אקסיוז מי אני עדיין פה״ פליקס והיונג׳ין ציחקקו והאן כבר הבין.

לאחר כמה ימים היונג׳ין ופליקס כבר סיפרו לכולם שהם ביחד ולאף אחד לא היה שום בעיה אם זה.







וזהוווו זה היה פרק 5! סליחה שזה כזה קצר פשוט אני עסוקה בחיים שלי ובבית ובלימודים אז מצטערת פרק הבא יהיה יותר ארוךך 3>

The lovers and the friendsWhere stories live. Discover now