𝒾𝓂 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒽𝓊𝓈𝒷𝒶𝓃𝒹 , 𝓈𝓌𝑒𝑒𝓉𝒾𝑒 .
AAYAN mengajak isterinya keluar jalan-jalan di pantai. Suasana di pantai tidak terlalu bising kerana ia masih pagi.
Dia menghampar tikar di atas pasir. Setelah siap menghampar tikar, Aayan menarik isterinya lalu menyuruh duduk.
" sayang duduk. " kata Aayan lembut.
" taknak. "
" Princess, i said sit down. " kata Aayan.
" okey abang. " Zara yang mendengar suaminya memanggilnya dengan panggilan ' princess ' terus duduk. Gatal kau Zara. Orang panggil sayang kau taknak.
Aayan tersenyum apabila isterinya menurut apa yang dia kata.
" nak aku panggil princess dulu baru nak duduk. Nasib sayang. " desis Aayan serta menggelengkan kepalanya lalu tersenyum.
" abang jom pergi dekat air tu. "
" jom. "
Mereka berdua berjalan bersama. Kaki mereka berdua sudah basah akibat terkena air. Aayan mengeluarkan telefonnya lalu menangkap gambar isterinya senyap-senyap.
Telefonnya disimpan semula ke dalam kocek seluar. Zara melepaskan genggaman tangan suaminya lalu berlari.
" sayang, jangan berlari la. " kata Aayan lalu mengejar isterinya itu.
" nak lari jugak. "
" taknak berhenti eh? " kata Aayan dengan raut muka nakalnya.
Aayan mengejar isterinya.Zara berlari laju sebab taknak bagi suaminya menangkapnya. Zara mula penat sebab berlari terlalu lama.
" dah la kejar. Zara dah penat la. " rungut Zara.
" tahu pun penat. Ingat tak tahu erti penat tadi. " kata Aayan lalu berhenti mengejar isterinya.
Nafas Zara tercungap-cungap akibat berlari tadi. Aayan menggosok belakang isterinya perlahan.
" penat ye. Meh abang bagi cuddle. " Aayan memeluk isterinya erat.
" Abang nak ice cream. " kata Zara kepada suaminya.
" ice cream? Jom kita pergi beli. " Ajak Aayan lalu mereka bangun dari duduk. Tikar digulung semula lalu menjinjing sampai ke dalam kereta.
YOU ARE READING
C| Mrs Aayan Danish
Romance[𝓤𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓻𝓼. 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓿𝓸𝓵 1 ] ᴀᴀʏᴀɴ ᴅᴀɴɪꜱʜ || ᴢᴀʀᴀ ʏᴀꜱᴍɪɴ Known as the soft spoken husband AAYAN DANISH - Jejaka berdarah campuran asia merupakan seorang Ceo di Syarikat Nish Empire. Aayan Danish seorang yang tegas dan matang...