𝒵𝒶𝓇𝒶 𝒜𝒶𝓎𝒶𝓃 51 (END)

7K 162 8
                                    

𝒾𝓂 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒽𝓊𝓈𝒷𝒶𝓃𝒹 , 𝓈𝓌𝑒𝑒𝓉𝒾𝑒 .

𝒾𝓂 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒽𝓊𝓈𝒷𝒶𝓃𝒹 , 𝓈𝓌𝑒𝑒𝓉𝒾𝑒

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"hii. Uncle Riz datang ni. " terpekik Harriz.

" senyap sikit Harriz Danial .
Terbangun anak aku nanti. " marah Aayan kepada adik nya.

" alah kau ni. Aku baru nak usik dia. "

" kalau anak aku nangis nanti, kau jaga eh. Aku nak masak kejap. " kata Aayan menjeling adiknya.

Aayan melangkah ke arah dapurnya. Nak masak untuk isteri tercinta. Kau ader? Takde kan.

Anak kembar mereka terkejut.

" eh Darwish dengan Dania dah bangun. "

" woi, anak kau bangun ni. " jerit Harriz kuat. Terkejut budak-budak tu sampai menangis.

" Alamak aku nak buat ape ni. " Harriz buntu.

Aayan mendengar anak-anaknya menangis terus tinggal kerjanya di dapur. Kakinya dipercepatkan supaya tangisan anak-anaknya tidak membuat tidur lena isterinya terganggu.

" kau buat ape bodoh sampai anak-anak aku menangis macam ni huh? " marah Aayan kepada adiknya.

Aayan menepuk anak-anaknya supaya tidur kembali. Setelah anak-anaknya terlelap kembali, dia menyambung memasak semula.

Zara yang baru keluar dari bilik terus menuju ke dapur.

" hmm sedapnya bau. Abang masak ape ni? "

" masak simple-simple je sayang. Kenapa sayang turun ni? Ni kalau mama tahu ni kena bebel nanti. Sayang tak habis pantang lagi. " ujar Aayan lembut sambil menghidang makanan di atas meja.

" alah. Bosan la duduk dalam bilik je. Lagipun 10 hari je lagi dah nak habis pantang. "

Zara bertindak dengan memeluk tubuh suaminya.

" kenapa ni hm? "

" saje. Rindu nak peluk abang. " balas Zara serta mengerat pelukannya pada suaminya. Aayan membiarkan isterinya memeluk.

Tiba-tiba tangisan anaknya kedengaran dari ruang tamu. Zara melepaskan pelukannya lalu melangkah ke hadapan untuk melihat.

Zara mengangkat anak perempuannya . Manakala anak lelakinya masih nyenyak tidur.

" little princess kenapa nangis ni hm? anak mama nak susu eh. " Zara mencapai botol yang berisikan susu lalu menyusukan anaknya. Tangisan anak perempuannya mula reda.

C| Mrs Aayan Danish Where stories live. Discover now