𝒾𝓂 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒽𝓊𝓈𝒷𝒶𝓃𝒹 , 𝓈𝓌𝑒𝑒𝓉𝒾𝑒 .
Aayan curious dengan apa yang adiknya, Harriz memberitahu nya tadi. Macam terkesima kejap. Sekarang diaorang bercakap secara senyap-senyap sebab taknak ganggu Zara tidur.
Malangnya Zara dah dengar yang rahsianya telah terbongkar. Tapi dia still diamkan diri sebab nak tahu reaksi suaminya.
" tak aku tak faham. My wife is gengster's leader in Berlin. Serious la kau ni? " Aayan bercakap dengan adiknya sedikit kuat.
" tak caya? Tanya la bini kau tu. "
" Huh? " muka mula cuak. Terkejut punya pasal.
" ya. Boleh dikatakan sayang queen of gengters in Berlin. Betul la yang Harriz cakap tu. Sayang yang suruh dia bunuh Aira sial tu. " kata Zara tenang.
Aayan terdiam dengan kenyataan yang isterinya beritahu.
" kenapa abang diam? Kalau sayang ni gengter abang dah tak sayang Zara ke? " Zara mencebikkan bibirnya menandakan dia merajuk.
" eh mane ada abang tak sayang. Semakin sayang ada lah. " Aayan tersengih kepada isterinya.
" tapi kenape sayang jarang keluar? " tanya Aayan yang ingin tahu.
" hurm sebab sayang kan leader. Jadi semua kerja sayang serahkan dekat anak buah sayang la. Lagipun tak sampai hati nak tinggal abang sorang-sorang. Hehehe. " bicara Zara sambil memeluk leher suaminya.
" Dah faham Tuan Aayan Danish. " sinis Harriz.
" hmm dah. Kau takde kerja ke hah? " balas Aayan dengan renungan tajam ke arah adiknya.
" ada je. Tapi anak buah aku yang settle kan semua. "
" abang jangan serious sangat pasal tu sebab sayang tipu je. Hahaha. " kata Zara sambil ketawa terbahak-bahak.
"huh? Dahtu siapa yang arahkan kau bunuh perempuan tuu. " tanya Aayan yang masih bingung.
" aku sendiri la yang arah. " Harriz ketawa terbahak-bahak selepas dia memberitahu kebenaran.
Zara turut ketawa dengan adik iparnya, Harriz.
" lawak muka blur kau. " Harriz masih ketawa. Zara juga masih ketawa.
" happy la kenakan abang kan, sayang. " kata Aayan.
" jangan la serious sangat. Kitaorang gurau je kan, Harriz . " kata Zara.
YOU ARE READING
C| Mrs Aayan Danish
Romance[𝓤𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓻𝓼. 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓿𝓸𝓵 1 ] ᴀᴀʏᴀɴ ᴅᴀɴɪꜱʜ || ᴢᴀʀᴀ ʏᴀꜱᴍɪɴ Known as the soft spoken husband AAYAN DANISH - Jejaka berdarah campuran asia merupakan seorang Ceo di Syarikat Nish Empire. Aayan Danish seorang yang tegas dan matang...