𝒾𝓂 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒽𝓊𝓈𝒷𝒶𝓃𝒹 , 𝓈𝓌𝑒𝑒𝓉𝒾𝑒 .
" Eh , saya mintak maaf " aku mendongak kepala lalu melihat siapa yang aku langgar tadi." Takpe takpe " ucap wanita itu.
" Nama awak ape ? "
" Laura Marissa " ucap perempuan yang sebaya dengan Zara .
" Saya Zara Yasmin ."
Kami saling bertukar nombor telefon .
Mata Laura melirik ke arah jam di dinding cafe .
" Ya Allah Zara , Saya lupa la saya ada inteview pagi ni . " tutur Laura dengan gelabah.
" Saya pergi dulu la Zara . Kalau ada rezeki kita jumpa lagi ."
" Okeyy " ucapku .
Aku keluar dari cafe sambil memegang secawan epresso . Aku berlari ke arah kereta kesayanganku lantas masuk ke dalam perut kereta dan memulakan perjalanan yang tertangguh tadi.
Setibanya di hadapan bangunan mewah yang tertulis WaisMin ' s Empire , aku lantas masuk ke dalam bangunan yang mewah itu. Aku mengorat langkah ke kaunter pertanyaan yang tersedia .
" Hi , can i help you ? " tanya wanita yang sebaya mamanya.
" Hi . Bilik Ceo dekat mane ? " tanyaku dengan lembut.
" Oh , kamu anak Tuan Adeel Uwais ye ? " tanya wanita itu lagi .
" Haah " jawabku.
" Ikut aunty ye " .
Aku membuntuti Aunty Tina ke arah lif . Suasana dalam lif riuh dengan suara aku dengan Aunty Tina . Aku selesa dengan sikap Aunty Tina yang ramah.
Tingg !!
Bunyi pintu lif terbuka. Aku hanya mengikuti langkah Aunty Tina .
" Beri perhatian semua , harini kita kedatangan Ceo baru seperti yang dikatakan oleh Tuan Adeel Uwais." ucap Aunty Tina dengan panjang lebar .
Aku perkenalkan diri kepada staf staf di situ.
" Hi , nama saya Zara Yasmin . Saya harap kamu semua dapat memberi kerjasama yang baik dengan saya " tuturku dengan ramah .
YOU ARE READING
C| Mrs Aayan Danish
Romance[𝓤𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓻𝓼. 𝓼𝓮𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓿𝓸𝓵 1 ] ᴀᴀʏᴀɴ ᴅᴀɴɪꜱʜ || ᴢᴀʀᴀ ʏᴀꜱᴍɪɴ Known as the soft spoken husband AAYAN DANISH - Jejaka berdarah campuran asia merupakan seorang Ceo di Syarikat Nish Empire. Aayan Danish seorang yang tegas dan matang...