Staré dobré časy

9 0 0
                                    

Zazvonilo na přestávku. Desítky dětí se vyhrnuli na chodby Detroidské střední školy. Liam zůstal ve třídě, protože neměl důvod se účastnit toho chaosu na chodbě. Na střední škole byl nováček. Po přestěhování z Denveru se mu nepodařilo najít moc nových přátel.

Jedl svoji svačinu a zničeho nic mu v jeho svačině přistál basketbalový míč.
"Sorry blbečku, podej ten míč!"
Liam si utřel z obličeje džem z jeho svačiny. Uviděl vysokého kluka s partou dalších 3 kamarádů. Liam míč hodil směrem k bandě spolužáků a dál se věnoval svačině.
"Od čeho jsi ten míč zasral debile?!"
Když se Liam podíval před sebe, kluk s míčem v ruce stál před ním. Zašpiněný míč Liamovi otřel o triko, plivl mu do svačiny a odešel za kamarády.

"To byl Jayden."
Ozvalo se ze zadu třídy. Liam se otočil a spatřil malou dívku se zrzavými vlasy, sedící v zadní lavici.
"Já jsem Sophia."
"Ahoj, já Liam."
Liam si přisedl vedle Sophie.
"Proč mi tohle udělal?"
"Dělá to každému, kdo je tady nový, já už jsem si tím prošla, tak za měsíc si tě už ani nevšimne."
"Moc díky, že je tady aspoň někdo, kdo je hodný."
Řekl Liam, rozloučil se se Sophií a šel zpátky do lavice.

Byla už poslední hodina a chlapci hráli v tělocvičně fotbal a dívky cvičily na školní zahradě. Liam seděl unaveně na střídací lavičce a pozoroval jak Jayden sráží protihráče k zemi. Učitel odpískal střídání a v ten moment se v chodbě ozvala střelba.


První Světová Apokalypsa Kde žijí příběhy. Začni objevovat