Přepadení

5 0 0
                                    

Všichni se nahrnuli co nejdál od dveří.
Nastalo ticho.
Z dveří na chodbu začali létat kulky a třísky. Nastala panika. Všichni se začali tlačit nouzovým východem. Liam se nemohl procpat skrz spolužáky. Teroristé už se snažili vykopnout dveře. Liam si všiml, že asi 20 metrů od něho jsou dveře do místnosti s nářadím. Rozběhl se k nim.
"Ať nejsou zamčené!"
Říkal si v hlavě Liam. Zatáhl za kliku a dveře se ke všemu štěstí otevřely. Jen co za sebou zabouchl, tak slyšel jak osoby vyrazily dveře do tělocvičny. Začal zahazovat dveře nářadím, když odkryl karimatku, málem vyjekl. Byl pod ní skrytý Jayden.
"Sakra, co tady děláš?!"
Zašeptal Liam.
"To samý co ty!"
"Pomož mi zaházet ty dveře."
Jayden a Liam na dveře shodili velký regál plný míčů.
Liam ze země sebral baseballovou pálku a přitiskl se ke zdi vedle dveří.
"Jaydene, nestůj před dveřmi, co když začnou střílet."
Jayden rychle vytáhl ze stojanu železnou tyč na činky a oba byli přitisknuti ke zdi.
Uslyšeli silnou ránu do dveří.
"Někdo je uvnitř!"
Ozvalo se z venku.
"Jdi se kouknout na zahradu, já to tady vyřídím."
Začala rychlá střelba do dveří. Liam si zacpal uši. Dveře se rozpadli a celá barikáda se vysypala ven.
"Sakra"
Zašeptal si pro sebe Jayden.
Dovnitř vešel ozbrojený voják. Jayden nezaváhal a praštil vojáka do břicha.
Voják se svalil a Liam ho silně bouchl do hlavy.
"Vem tu zbraň Jaydene!"
Jayden popadl velký kulomet a s Liamem běželi směrem k východu.
Když probíhali školou, leželo po chodbách spoustu mrtvých žáků a učitelů.
"Tohle je v prdeli, co to sakra je?!"
Nadával Jayden.
"Možná jsou na zahradě ještě holky!"
Vzpoměl si Liam.
"Tam mě nedostaneš."
Naříkal Jayden.
"Tak mi dej zbraň a schovej se ve skříni, vrátím se pro tebe, pokusím se měkoho najít!"
Liam si vzal kulomet a šel ke dveřím od zahrady. Pootevřel je a viděl tam asi 3 vojáky rozhlížející se po zahradě.
Liam namířil na prvního vojáka.
"Jdeme na to."
Začal střílet, voják padl, ale hned na to do dveří začali střílet ostatní. Dveře byli naštěstí kovové. Liam protáhl hlaveň mezerou pod dveřmi.
Začal na slepo střílet co mohl.
Když už neslyšel žádné vojáky vyšel na zahradu.

První Světová Apokalypsa Kde žijí příběhy. Začni objevovat