Nehoda

4 0 0
                                    

Celé auto vylétlo do vzduchu. Liam čelním sklem viděl pouze plameny z výbuchu. Auto opadlo na střechu a sunulo se po silnici. Liam otevřel oči byl vzhůru nohama a z hlavy mu tekla krev.
"Sophie! "Sophie sakra vzbuď se!"
Křičel Liam a strkal do Sophie. Odpoutal se a rozbitým oknem se vysunul z auta ven. Přiběhl z venku k Sophii a odpoutal ji. Vysunul ji z auta. Vzal ji do náruče a položil ji vedle silnice. Přiběhl zpátky k autu. Začalo hořet.
"Doprdele!"
Samantha byla při vědomí.
"Sam musíš se odpoutat, nedošáhnu tam!"
"Snažím se!"
Brečela Sam.
"Rychle, pokus se dostat ven! Pomůžu Jaydenovi."
Jayden byl stále v bezvědomí. Liam nedošáhl na odpoutávání. Rychle sebral ze země střep a začal přeřezávat pás. Začal hořet i benzín vylitý vedle auta. Liam rychle odtrhl pás a vší silou se snažil Jaydena vytáhnout oknem ven. Jayden už byl skoro celý venku, ale uvnitř mu pořád něco drželo ruku. Liam se podíval dovnitř, ulevilo se mu když si všiml, že Sam už není v autě, ale pak ztuhl. Jayden měl ruku rozdrcenou střechou auta, která se promáčkla. Oheň už se postupně dostával k nádrži. Liam stiskl střep, který držel v ruce, zavřel oči a začal Jaydenovi přeřezávat ruku. Krev mu stříkala z tepen do očí, ale Liam pokračoval. Byla to jediná možnost jak zachránit Jaydenův život.
Přerazil tenkou kost a vytáhl Jaydena ven. Na poslední chvíli vytáhl z kufru trochu jídla, spacák a brokovnici. Rozběhl se co nejdál od auta. Autu vybouchla nádrž a zbyla z něho jen černá kostra a kolem spoustu zbytků motoru, kapoty a skla. Liam, který už únavou upadal do bezvědomí, přiběhl k Jaydenovi a silně mu zaškrtil a obvázal ruku. Potom padl k zemi a omdlel.

 Potom padl k zemi a omdlel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
První Světová Apokalypsa Kde žijí příběhy. Začni objevovat