Canada

2 0 0
                                    

"Nemohl jsem se před ní jen tak ukázat po dvou letech, co si myslela, že jsem mrtvý!"
Vyčítal si.
"Neboj kámo, ještě na to přijde."

Sophii se začali vracet špatné vzpomínky. Občas měla i vidiny, že vidí někoho, kdo už je dávno mrtvý. Šlo ji do hlavy šílenství. Občas byla bezdůvodně na všechny naštvaná. Poznávala to na sobě.

Jedno ráno se Sam probudila. Šla vzbudit Sophii. Na její posteli ležel dopis:
"Přestávala jsem se ovládat, nebyli jste se mnou v bezpečí. Teď je vás 30 postarejte se o Sam, potřebuje někoho. Já jedu někam mimo civilizaci."

Sophia jela autem zasněženou krajinou. Měla namířeno někam do Kanady. Chtěla se zabydlet v nějaké malé horské chatě. Večer dorazila k malému srubu. Zabydlela se v něm. Zatopila v krbu a odpočívala. Ráno šla do lesa ulovit něco k jídlu. S dlouhou puškou si lehla do sněhu a skrz dalehohled koukala po krajině. Zastřelila velkého jelena. Cestou k chatě se jí do cesty postavil vlk.

 Cestou k chatě se jí do cesty postavil vlk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Schodila ze zad jelena a vytáhla pušku. Vlk couvl o kus dozadu. Nevypadal jako by chtěl zabít Sophii.
Sophia sklopila zbraň a vlk se k ní přiblížil. Dřepla si před něho a podala mu kus sušeného masa ještě ze Salt Lake City. Vlk si ho vzal a snědl. Sophia chtěla pokračovat, ale vlk šel pořád za ní. I když už vešla do chaty, tak on stál před dveřmi. Sophia otevřela dveře a on vešel dovnitř. Nechal se hladit i drbat. Sophia upekla jelena a kus masa dala vlkovi. Ten to snědl a skočil na postel vedle Sophie.
"Ahoj, kamaráde."
Zasmála se a přitulila vlka k sobě. Tak se Sophia seznámila s Missi. Byla to její nejlepší kamarádka.

První Světová Apokalypsa Kde žijí příběhy. Začni objevovat