Frank, Miller a Bob

2 0 0
                                    

Došli k policejní základně Salt Lake City.
"Tam by mohlo být bezpečno."
Vešli dovnitř. Na stole byly zbraně a jídlo.
"Někdo tady je, připravte se."
Přebyli si zbraně. Přišli do druhé místnosti. Sophia ucítila, jak jí někdo přiložil zbraň zezadu k hlavě. Pustila zbraň na zem.
"Ani hnout, jste vojáci?"
"Ne jsme jenom přeživší."
Sklopil zbraň. Sophia se otočila. Stáli tam 3 muži středního věku.
"Jsme bývalí policisté. Já jsem Frank, tohle je Bob a ten v zadu je Miller."
"Chcete se k nám přidat?"
Zeptala se Sophia.
"Rádi."
Potřásl si Frank se Sophií rukou.

Sophia jim vysvětlila problém s Brandonem a jak jim zabil kamaráda.
"Pomůžeme vám s tím, ale musíme se lépe připravit."
Řekl Bob.
"Budeme potřebovat více lidí, zbrně by jsme měli, ale oni jsou v převaze.
Plán byl takový, že po dvojicích budou procházet město a budou hledet nové lidi. Bylo to nebezpečné, protože Brandonova skupina byla po celém městě.
Asi po týdnu a půl sehnali další lidi.
Albert byl 20-ti letý muž a Max bylo 25 let, další žena ve skupině.
"Je nás 10. Když budeme mít výhodu, mohli bychom je postupně vyzabíjet."
Řekl Miller.
"A navíc máme policejní výcvik. A vás něco taky naučíme."
Frank, Miller a Bob učili skupinu střílet, rychle přebýjet a krýt se. Výcvik trval 2 týdny. Mezi tím přišlo do skupiny dalších 6 lidí. Po dalším týdnu už jich bylo ve skupině 34. Všichni cítili naději na výhru.

"Musíme Brandonovu skupinu nalákat na ulici Belt Route. Tam nebudou krytý. Pár lidí tam sestřelíme a potom se přesuneme do parku.
V parku už budeme mít připravený bariéry a munici. Až tam Brandon přijde, tak je všechny zabijeme."
Vysvětloval Frank nový plán.
"Já je nalákám."
Řekl jeden muž ze skupiny.

První Světová Apokalypsa Kde žijí příběhy. Začni objevovat