Brandonova skupina odešla. Peter uhasil oheň na podlaze.
"Budeme bojovat!"
Řekla Sophia.
"Ale Sophie, jich je mnohem víc a k tomu mají lepší výzbroj."
Řekla Amelia.
"To ano, ale oni přijdou na naše území, my to tady známe líp než oni. Můžeme si to připravit."
"Tak dobře."
Začli zabedňovat okna a dveře.
"Peter a Issabell půjdou do 4. patra, do domu naproti. Já s Amelií zůstaneme tady a Rossi, Cho, Sam a Noah půjdou do sklepa a budou střílet z přízemních oken."
Vysvětlovala Sophia.
"Až vystřelím světlici, začněte střílet."Všichni se připravili na svoje pozice a čekali až přijde Brandon. Slyšeli přibližující se hluk.
"Co to sakra je?"
Řekla Sophia, která mířila na ulici.
Z poza rohu vyjel tank.
"Kurva!"
Pomalu přijel před dům.
"Tak co, kdepak jste?"
Řekl Brandon.
Sophia vystřelila světlici a všicni začali střílet. Trefili asi 5 lidí a potom tank vystřelil asi patro pod Sophii a Amelii. Sophia odlétla asi 3 metry od rozbitého okna. Nic nebylo vidět. Jenom prach. Sophii pískalo v uších a zatemnělo se jí před očima. Sebrala samopal a střílela směrem k oknu. Potom přilezla k oknu. Okno tam nebylo, jen velká díra ve zdi. Vedle ní dopadl granát.
"Do hajzlu."
Sophia se rozběhla pryč od granátu. Výbuch ji neublížil, ale propadla se podlaha.
"Amelie! Kde seš?!"
Křičela Sophia, když se vyhrabávala ze suti.
"Tady jsem."
Řekla Amelia a chytila Sophii kolem ramena.
"Utečeme za barák na zahradu!"
"Jo, ale co Sam, Cho a Noah?"
"Až to skončí, vytáhneme je ze sklepa. Teď jsou tam v bezpečí."
Řekla Sophia a utekla za dům. Sledovala s Amelií, jak se jejich dům pomalu hroutí. Protější dům, kde byl Peter a Isabell byl už taky zničený.
"Doufám, že všichni přežili."
"Pozítří přijedeme znovu!"
Zařval Brandon.
ČTEŠ
První Světová Apokalypsa
Science FictionArmády ze všech států světa se spojily proti občanům. Města se hroutí, občanů ubývá a nikde už není bezpečno. Liam, Samantha, Jayden a Sophia jsou z těch, co pořád žijí. Občané se snaží vybojovat si zpátky svět, tvoří si nové komunity a přežívají. V...