"Jayden zabil Kevina, přidal se k těm vojákům! A s tím lvem měla Sam pravdu, asi utekl ze ZOO a zabil Jaydena.
Vysvětloval Liam Sophii.
"Musíme to říct Noahovi, ale zničí ho to, že mu zemřel otec."
"Sophie, je mu jen 9."
"To mu to chceš tajit?"
"Ne, to ne."Liam vše řekl lidem v divadle a Sophia uklidňovala Noaha.
"Musíme vybrat nového vůdce!"
Řekl jeden muž.
"Budeme hlasovat."
Řekl Liam.
"Kdo je pro Lanu?"
Přihlásilo se asi 5 lidí.
"Kdo je pro Petera?"
Přihlásili se 3.
"Tak co třeba Sophia?"
Všichni zbylí se přihlásili.
"Ať žije nová vůdkyně Soph...."
Někdo vykopl dveře.
Do sálu vtrhlo několik vojáků.
"Tý holce a tomu klukovi neubližujte!"
"Utíkej Sophie, vem sebou Sam, zdržím je!"
Zakřičel Liam.
Vojáci začali podpalovat všechna sedadla v sále. Všicni se začali v tom chaosu rozutíkávat. Liam viděl nad sálem na balkoně Jaydena, ale bez jedné ruky.
"Sakra, jakto že furt žije?!"
Sebral ze země nůž. Skrz několik vojáků se probil ke schodům do druhého patra. Vyběhl po schdech na balkón. Jayden tam stál před ním. Místo ruky měl dřevěnou tyč, ve které byli zatlučené hřebíky.
"Tak teď je to mezi náma!"
Řekl Jayden.
"Chcípneš!"
Řekl Liam.
Všude bylo horko a kouř.
Začal boj. Liam srazil Jaydena na záda a začal ho mlátit do obličeje. Ten ho bouchl jeho tyčí s hřebíky do obličeje. Liam se postavil a otřel si krev z obličeje. Škrábance od hřebíků krváceli dál. Jayden už taky stál na nohou.
Skočil na Liama a pokoušel se ho přes zábradlí přehodit do plamenů. Tlačil ho na zábradlí.
"Né Liame!"
Křičela Sophia, která na to koukala z hlediště u únikového východu.
"Uteč Sophie!"
Zakřičel Liam a snažil se od sebe odstrčit Jaydena.
"Nenechám tě tady!" Stála Sophia u východu. Jayden poznal, že Liama nepřehodí. Bouchl ho tyčí do břicha a Liam začal krvácet. Liam vytáhl z Jaydenova opasku zbraň a prostřelil Jaydenovi hlavu. Na balkón se nahrnulo asi 20 vojáků. Obklíčili Liama.
"Nesmí zemřít."
Řekl jeden voják. Vojenský doktor začal Liamovi zavazovat rány, ale ten ho zastřelil. Liam ze sebe schodil mrtvého doktora, všiml si, že balkón už praská a drží na posledních šroubech. Vojáci se začali blížit k Liamovi a Liam po nich střílel, ale nic jim to nedělalo, měli neprůstřelné vesty. Liam se podíval na Sophii. Usmál se na ni.
"Jsi nejlepší holka, co jsem kdy poznal."
Řekl. Střelil do šroubů. Balkón se strhl a Liam se zřítil i s vojáky do plamenů. Liam viděl brečící Sophii, kterou Lana už tahala pryč z divadla.
"Néé, Liame!"
Vojáky zasypal rozbitý balkón a hořící sedačky. Liam byl mezi nimi.Sophia se chtěla vrátit pro Liama, ale Lana s Peterem ji drželi a tahali od divadla.
"Co děláte? On tam pořád je!"
"Sophie, on je mrtvý!"
"Není, on nemohl umřít!"Už byla tma, v divadle dohořívávali poslední dřevěné věci a opadávala omítka. Sophia a ti ze skupiny co přežili seděli před divadlem. Sophia pořád brečela a hladila Sam, která také plakala. Sophia se postavila.
"Jdu dovnitř."
"Počkej Sophi! Půjdu s tebou."
Řekla Sam. Sophia chytla Sam za ruku. Vešli dovnitř.
"Sophi, já se bojím."
Všechny stropy a stěny byli černé od ohně a od kouře. Sophia a Sam přelezli zbytky balkónu. Viděli popel a uhlí ze sedaček. Na zemi leželi kosti, zbraně a zbytky lustrů a balkónu.
"Sam, vrať se ven."
"Ne Sophi, já ti pomůžu najít Liama."
"Ale on je opravdu mrtvý."
Řekla smutně Sophia a zvedla ze země jeho rozbité hodinky. Sam se znovu rozplakala.
"Jdeme pryč Sam."
ČTEŠ
První Světová Apokalypsa
Science FictionArmády ze všech států světa se spojily proti občanům. Města se hroutí, občanů ubývá a nikde už není bezpečno. Liam, Samantha, Jayden a Sophia jsou z těch, co pořád žijí. Občané se snaží vybojovat si zpátky svět, tvoří si nové komunity a přežívají. V...