KARAOKE

178 9 1
                                    

hikayemi yazarken yardımcı olan arkadaşlarıma bolca öpücükler :)

SERPİL ARANIYOR ....

"alo canım napıyosun dedim." "iyi işte biz ev tutmuştuk sedef ben melek oturuyoruz sen napıyosun?" "evin adresini at ben geliyorum rüyamda keremi annemi gördüm ağlama dediler gül sosyal ol kerem benden sonra sevgilin olabilir dedi benle olduğun gibi dedi sözlerini dinliyceğim. "tamam çok sevindim bak onlarıda üzmüşsün tamam gel bekliyoruz . "".yanıma birkaç parça eşofman falan aldım pantolon tişört falan herşeyim siyahti eşofmanlarıma varasıya . aşğıya indim . dayıcım ben serpillere kalmaya gidiyorum . "meriç inanılmaz gelişme ben bırakıyım seni ha bide sana kart çıkardım şifren 1234 dedi "" güldüm . spnra beni serpillerin evine bıraktı .kapıyı sedef açtı "hoş geldin geç içeri "" "hoşbuldum" geldiğimde tipleri mükkemmeldi benim gibi . " ee napıyoruz dedim "" sedef "dışarı çıkalım "" "bana uyar "" "banada uyar dediler "" hazırlanmaya başladık . ben her zaman ki gibi siyahtım ama tek farkım gülen bir meriçtim tam soğuk ama güleryüzlü eskisi gibi. Sonra sedefle keremin sevgili olduğunu meleklede ardanın sevgili olduğunu öğrendim ister istemez güldüm serpille sap gibiydik.galiba sedefi kerem aramış olmalı ki efendim canım diye açtı. Sedef iki dk sonra "kızlar süslenin karokeye gidiyoruz hepimiz rezil olacaz sesi güzel olan varmı ? serpil lafa atlayarak "MERİÇ" YOK ARTIIK DİDİM. Melek dolabından bana sana çok yakışacak dediği pudra rengi elbiseyi attı . o ne dedim kızım o ne öyle kız gibi hepsi kahkaha attılar "biz seni kız diye bilyoduk "" "üf tamam ya sapıtmayın bana yakışmaz dedim . "hepsi yuh dediler resmen . elbiseyi giydim şoka girmişlerdi resmen sana yakışmazdı demi dedi melek güldüm resmen kuafördeyim gibi beni süslüyorlardı . topuklu ayakkabı gösterdiler " uha yani abartmayı vanslarımla giderim ben dedim makyajı sildim doğalım kızım ben doğal dedim saçlarımı topladım Allahtan elbise süslü bişey değil yoksa giymezdim işte hep annem dedi diye sosyal oluyoruz artık napalım . 2 dk sonra korna sesi duyduk .sedef melek ardanın arabasına bindiler ben ise mecburen mertin arabasına bindim serpilde vardı karaokeye gelmiştik . şarkı sırası bana geldi .

Yalnız kaldım uçurumlarda

Gece yıldızların altında tek başıma

Sıcak bir el beklerken ölüm sardı beni

Derin karanlıklarda bir başıma

Gitme adamım ben sensiz ne yaparım

İnatçı adamım gülümse bakalım

Birgün ben olmasamda unutma seni hep seveceğim

Birgün ben olmasamda unutma seni hep seveceğim

Gitme adamım ben sensiz ne yaparım

İnatçı adamım gülümse bakalım

Yalnız kaldım uçurumlarda

Gece yıldızların altında tek başıma

Sıcak bir el beklerken ölüm sardı beni

Derin karanlıklarda bir başıma

Gitme adamım ben sensiz ne yaparım

İnatçı adamım gülümse bakalım

Birgün ben olmasamda unutma seni hep seveceğim

Birgün ben olmasamda unutma seni hep seveceğim

Bu şarkı benim hayatımı anlatıyodu alkış tufanı koptu. arda sedef serpil melek ve diğer kerem sesimin çok güzel olduğunu söylediler ama bir dakika şu çocuk neydi mert benim keremime benziyordu o çocuk niye bir şey demiyordu . çok tuhaf serpile şu çocuk niye böyle dedim ." "kişiliği öyle "" "bence yaşadıkları onu öyle yapmış dedim . özgüven patlaması yaşıyordum . çocuğun yanına ilerledim . Mert eğlenmiyor gibi gözüküyosun ?" "sen sence eğleniyor musun? "en azından öyle gözüküyorum çünkü benim bunu yapmam lazım . "neden meriç ? "" "söz verdim kereme sosyal olacaktım somurtkan olmayacaktım onunla olduğum gibi olacaktım "sence insanlara gülücük saçmak eskisi gibi olacağın anlamına gelmez . "haklısın peki senin soğuk olma nedenin ne ? "hiçbir şey kişiliğim böyle .sende kabul et sende insanlara gülücük saçmak yerine benim gibi olmayı tercih edersin ."" "zaten ben senin gibiyim donuk soğuk kereme benziyorsun . "nasıl yani ? "onun gibisin konuşman içten ve görünüşün ona benziyor . tamam fazlaca saçmaladım." "kendin gibi yaşa MERİÇ"dedi. "kendim gibi yaşadığım da hiç kimse mutlu olmuyor ama ben ailemi kaybetmeden öncede böyleydim en azından soğuk ve sevecen . dedim uzaklaştım . serpillerin yanına ilerliyordum ki ilerlemi engelleyen öküz gibi olan diğer keremdi. O sırada elimde olan telefonum yere düştü . büyük ihtimalle bozulmuştu çocuğa bağırarak "SEN NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN ACABA TELEFONUMU BOZDUN O TELEFONUMUN İÇİNDEKİ FOTOĞRAFLARIMA BİR ŞEY OLURSA EMİN OL SENİ YAŞATMAM . KENDİ ELLERİMLE BOĞARIM SENİ "" .serpilin grup geldi melek "ne oluyor kızım ?" "siz onu çok değerli arkadaşınıza sorun ! kerem "özür dilerim gerçekten "önemli değil dememi beklemiyorsun her halde mert devreye girdi "tamam meriç telefonu bana ver ben yaptırırım ." "tamam sağol dedim . aslında bütün hıncımı diğer keremden alabilirdim .ama en çok dikkatimi çeken şey mertin benim gibi oluşuydu . bir yapboz gibi bir parçası olmayınca anlamak mümkün değildi .kapalı kutu bana daha çok yakışıyordu ama o da kapalı kutuydu .eve gitmek için serpille ben mertin arabasına kerem melek sedef ardanın arabasına bindiler.bizi eve kadar bıraktılar . sedef yanıma geldi "kereme haksızlık yapıyosun onun kusuruna bakma lütfen ." sen olsan napardın "aynısını "" e o zaman gelip bana keremi savunma tamam mı ? kalp kırıcı oluyorum .ne okuduklarınu sordum mert hukuk okuyormuş . kerem bir şey mükendisliği serpilde hukuk okuyordu melek ve arda işletme okuyordu sedefse İngiliz edebiyatı . hukuk okuyan 3 kişiydik serpil ben mert .melekten mp3 ünü istedim biraz müzik dinledim .sabah olmuştu siyah pantolon siyah tişört klasikti . klasikler tutkumdu. Kendime bazen bad girl gibi gözüktüğümün farkına varıyordum . serpille dekanlığa gittim ders günlerine ayarladık falan . en son keremle burdaydım ha bide geçen gün yalnız geldim ..tamam kerem öldü tamam onu seviyordum ama hayata dönmem gerkirdi en azından o öyle isterdi ben ölseydim onun öyle yapmasını isterdim . keremin katili yakalanmıştı Allahtan .serpillere yerleşmeye karar verdim .dayımada açıkladım eşyalarımı almak için akşam üstü gidecektim .derse girmiştim serpil ben ve mert kıt gibi baksak da serpil bana ders notları .derse girmiştim serpil ben ve mert kıt gibi baksam da serpil bana ders notlarını verdi . mola verdik yemek yemek için mert bizi ismi garip olan bir yere getirdi . yemek falan yedik . mert serpille beni benim evime ama artık dayımların evine bıraktı .bütün eşylarımı aldım gidiyordum ufak bir vedalaşmadan sonra bana her geçen gün acı veren evden gidiyordum.dönüştü mert bizi almaya geldi sağ olsun .

arkadaşlar merhaba ben neruş siz öyle diyin kitabımı okuyup yorum yaparsanız mutlu olurum bana mesaj atabilirsiniz kitap hakkımda sizlere bol boll sevgiler hı bu arada kitap ileride daha renkli olacak 😊😊😊👍

SENDEN SONRA KALBİMDEKİ SIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin