aşk mı

26 4 0
                                    


multi de mert var

MERT TEN


Poyraz bugün Meriç e neden gıcık davranmıştı anlamadım.sevgili oyunu oyun bile olsa güzeldi Meriç güzeldi her şeyi ile güzeldi.bu arada Meriç ler odalarına gitmişti biz erkek tayfası kaldık.poyraz a oyun olduğunu söylemilimiydim söylersem Meriç e karşı daha iyi olurdu .lafı uzatmadan lafa girdim."poyraz " "ne oldu mert" "sizde bilin biz Meriç ile sevgili değiliz hepsi bir oyundu zaten oyun olması gerekir her şey fazlası ile güzel . bu talihsiz kardeşiniz aşık oldu çok pohtan ama aşık oldu şimdi sen neden oyun oynadınız demeden ben söyliyim o balo günü sen olmadığın için poyraz konuşma bana kaldı kardeşinizin sevgilisi olmadığı için meriçe oyun teklif etti kabul etti oda sende aileden olduğun için bu oyuna dahildin o yüzden bugün böyleydi biraz gergindi ama ben bu oyunu bozmak istemiyorum tamam hayatında hayalet sevgilisi var ama bu oyunla belki onun bana hiçbir zaman demeyeceği sözcükleri duyuyorum poyraz uzun lafın kısası bozma " "tamam kardeşim dediğin gibi olsun ama git Meriç e açıl derim " "orasını bende biliyorum poyraz ama hisler karşılıksız kız bana sevgili ayarlamaya kalktı ne diyonuz belki de karşılıklı otelde bir olay oldu kavga edin öldürün birbirinizi zaten meriç yılmaz yılmadan acı çekmeye alışkın şimdide mert beyin acısını çeksin dedi bilmiyorum oğlum ya bu kadar b*ktan şeyler var." Arda" oğlum Meriç " "ne Meriç i " "arkanda " sı*tın mert ne halt edeceksin bakalım mert şov başladı "Meriç sen ne zamandır burdasın " "tüm konuştuklarınızı duydum desem " "Meriç üzgünüm" "üzülme aptal bende aynı şeyleri hissediyorum seninleyken zaman duruyor keremle olan hisler oluyor tamam kabul seni seviyorum. Ama korkuyorum mert aşktan aşık olmaktan korkuyorum artık üzülürüz diye korkuyorum sen kendine alıştırır yarım bırakırsın diye korkuyorum keremi unutmadım unutamam da kalbim ona ihanet ettin dese de diğer yanım mert diyor " BUNLARI MERİÇ Mİ SÖYLÜYORDU BİRAZ FAZLA ŞAŞIRMIŞTIM HEMEN "MERİÇ BEN DE SENİ SEVİYORUM SANA AŞIĞIM HATTA ŞU PEMBE PİJAMALI HALİNİ BİLE SEVİYORUM KORKMA NE OLURSUN KORKMA BEN SENİ YARIM BIRAKMAM SAKIN ENDİŞELENME DE BEN SENİN GÖZLERİNİN KAHVERENGİSİNDE KAYBOLMAYA ÖMÜR BOYU RAZIYIM LAFIN KISASI BENİMLE ÇIKARMISIN " ne yaptın mert öyle olur mu kıza evlenme mi teklif ediyosun "şapşal kabul etmeyecek olsam seni seviyorum demem sinek valem." Dedikten sonra boynuma sarıldı olanların şokunu atlatamamış olsam gerek serpil melek ve sedefin geldiklerinive alkışladıklarını fark etmemiştim. Meriç poyraz döndü "beni yanlış tanımış olabilme ihtimalin aşırı yüksek tekrar tanışalım ben Meriç yılmaz " bende poyraz kılıç memnun oldum " Meriç e döndüm "hhhm arabada verdiğim sözü hatırlıyor musun " "evet " "bekle beni" dedim poyraz a kamp ateşi yakmasını söyledim ve gitarı getirdim bu arada Meriç in pembe pijamalarından gözümü alamıyordum seda haklıymış çaktırmadan önceden aldığım pamuk şekerleri ve kağıt helvalarını gitar kılıfının içine sakladım herkes oturmuştu bende Meriç in yanına oturdum çaktırmadan sağ elime kağıt helva sol elime pamuk şekeri aldım ve bizim tayfa filim izler gibi bizi izliyorlardı "sağ elim mi sol elim mi kupa kızım "sağ olsun sinek valem" elimdeki kağıt helvayı uzattım . "sol elinde ne vardı " pamuk şeker" "ben baştan söyliyim seda haklıydı ben aşırı obur bir insanım ne bulduysam yerim o yüzden pamuk şekerinide istiyorum " "desene seni doyurmak mümkün değil" dedim güldük ama sadece Meriç ile ben yoktum bizim tayfada vardı kerem "kardeşim yapma böyle şeyler sonra sedefte istiycek " güldüm gitarı ayarladım.pinhani çok aşık şarkısını söylemeye başladım.poyraz beklenmdedik bir hamleyle "tamam madem ortam romantikleşti bende söyliyeyim çifte aşk olsun benle serpo sevgiliyiz" oha şerefsiz herif insan kardeşinden saklamaz Meriç in serpile tepkisi çok büyüktü "vay vicdansızın evladı içerde bana maval okurken sen bana hiçbir şey anlatma yazdım bunu serpil bu arada hayırlı olsun poyraz bey sevgilimin kardeşi demem serpoyu üzersen karşında beni bulursun ve o üzdüğün dakikalar sana fazlasıyla ödetirim" kimin sevgilisi be dedim arkadaşını korurmuş .poyraza "öyle olsun abi cim anneme veya babama söylersem size dahi haber verme tenezzülünde bulunmadı dersem seni evlatlıktan reddederler haberin olsun bilirsin Ceyda dan sonra hassalaştılar " güldük falan kamp ateşi sönmeye başladı bu gece bitmezdi Meriç "mert sana ve poyraza bu gün yaptığınız et olayını fazlasıyla ödeticem unutmadım değil" Meriç in gözlerinden yorgunluk akıyordu "Meriç ve kızlar siz odanıza artık geç oldu " diğer kızlar ayaklanmıştı fakat Meriç te kımıldama bile yoktu döndüm baktım ki Meriç uyuyor en son ki uyku vakasından sonra onu kaldırmanın kolay olmadığının farkındaydım "Meriç hadi kalk " kımıldamadı bile "Meriç hadi kalk " duymuyorsun sen ha kendin bilirsin kupa kızı "kerem harbiden rus kızları çok güzelmiş rusya da Meriç ten fırsat bulursam birkaç kaçamak yaparım "" Meriç cümlemi bitirir bitirmez kalkmıştı "mert senin gözünü oyarım oymakla kalmaz parçalarım " dedikten sonra herkes gülmeye başladı. Meriç uyku sersemiyle ne olduğunu anlamaya çalışıyordu . "siz niye gülüyorsunuz ki " "mert numara çekti " dedi poyraz.

MERİÇ TEN

Uykulu halden yararlanmışları dı odama ilerledim kendimi yatağa bıraktım hayvanat gibi yorgundum . saaat kaçtı telefonuma uzandım oha meiç bu saate kadar nasıl uyudun dedim saat tam 13.26 ydı Meriç dedim 4 dk daha uyuyaydın da buçuk olaydı bizim kızlar yataklarını toplamışlardı bende yatağımı topladım dolabımdan siyah şortumu ve siyah atletimi giydim spor ayakkabılar ve tamam bizimkilerin toplanma alanına doğru ilerledim dün gece yaşananları yeni yeni toparlıyordum . bizimkiler yoktu orda olan birkaç kişi vardı telefonumu cebimden çıkardım mert i aradım

MERT ARANIYORR..

"efendim canım " "ne efendimi ya nerdesiniz siz ?" "yürüyüşteyiz " "hım yürüyüştesiniz iyi o ZAMAN (!!!)deyip suratına kapattım yaşasın Meriç tripleri market gibi bir yerden bir şeyler aldım atıştırdım amaçsızca salıncağa oturdum kulaklıklarımı taktım ve gözlerimi kapattım. Yaklaşık 15 dk. Olmuştu .Bizimkiler hala gelmemişti. Gözlerim kapalı Müzik dinliyordum birden gözlerimi bir el kapattı. ellerimle elli ittiğimde bakan bir çift göz mert idi. "ben dün gece rüya görmediysem bazı olaylar oldu sanki ah dur ama sen bu ellerle kaç Rus kızının gözlerini kapattın ." "dur sayıyım katerin 1. 2. İse of o güzel kızın ismini nasıl unuturum " " ay hatırla bari o güzel kızın adını pislik bide söylüyorsun vicdansız " "ah kupa kızı bu kadar asi olma hadi sende yürüyüşe " "emredersiniz başka " "neydi senin o hocanın ismi hah melda hoca ona söylerim" "pislik" dedim güldüm ormanda yürümeye başladık daha doğrusu koşmaya başladık . koşarken " hadi yarış Serkan hoca nın deyişi kadar var mısın görelim " "sen kaşındın sinek valesi" dedim ve koşmaya başladık tabi ki ben birinci olmuştum . "beklediğimden daha iyisin" "sende daha kötü " dedim.ayağım diye inledim yere yığıldım derken düştüm ayağım diye inliyordum

SENDEN SONRA KALBİMDEKİ SIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin