KALKTIM milli takım formamı giydim . Melda hoca da kapımda bekliyordu."Meriç yılmaz kahvaltı yapıp antreman ve ilk koşuları da geçicez ve 5 gün sonra büyük final" "tabi hocam" beni düşündüğü falan yoktu kendi adı da duyulacaktı ya ondan peki bizim kızlar ı bakayım dedim kaçtım bizim kızların odasına giderken asuman ile Mert 'i gördüm fazla yakındılar.gözlerim doldu. Sırtımı döndüm ve yürümeye başladım arkamdan Meriç diyen sese döndüm. Asuman ve mert ti sert bir şekilde "efendim asuman "" "biz mert ile evlenmeye karar verdik" "hayırlı olsun ama benim antrenmana gitmem gerek mutluluklar "" dedim.hızlıca sedefin odasına gittim.giderken aklımda biz evlenmeye karar verdik sözleri yankılanıyordu demek ki mert onu hep seviyordu o da asumanı unutmak için benim duygularımla oynadı.sedefin kapısın çaldım boynuna atladım "ne oldu Meriç "" "mert ile tamamen bitti asuman ile evleneceklermiş" "yuh mert e diyorum ******* salla kızım sana çocuk mu yok hadi gel melek uyanınca arar kahvaltıya inelim birkaç meteor keselim. " "hadi" diyip kahvaltıya indim.arkamdan telefuzu pek iyi olmayan sese döndüm Meriç demişti "alex how are you" "pek ıyı turkısh yok fazla bende " sedef bana dönüp "oha alex bu mu" "evet " dedim sedefe. "koşu mu " "evet " sonra kahvaltı için bir masaya alex ile geçtik cenk de gelmiş kahkahalarımızla salonu inletiyorduk. Ve Serkan hoca ile yağız mert poyraz arda kerem geldi. "alex antrenmanlar var ben I GO TO FİTNESS ROOM" "OK.OK MERİÇ" sedef te hemen kermin yanıa gitti. Yaklaşık 1 saat antremandan sonra 200 m koşularında derece ile bitirmiştim Melda hoca uçuyordu rusya güzeldi bende gezmek için izin aldım sedefi de alıp bilmediğimiz yerlerde kaybolurcasına gezmiştik. Hah birde rus kızları güzeldi biz daha güzeliz be ... (kıskandım) .
multi alex yine kısa bölümlerden çünkü 2 bölüm sonra final bir de bir şey demek istiyorum arkadaşlar okuyup beni mutlu ediyorsunuz fakat oy ve yorumlarınızı da ekleseniz beni daha mutlu edersiniz. bir günde kitabımın finaline kadar koyma fikrine vardım neden bilmiyorum ama yine sizlerle birlikte olacağım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN SONRA KALBİMDEKİ SIZI
Chick-LitTANITIM meriç yılmaz : İZMİR de yaşayan 21 yaşında hukuk fakültesi okuyan genç güzel bir kız ama hayat her zaman ona güzel yüzünü göstermiyor ailesini saçma sapan bir zehirlenmede kaybettikten sonra aşk acısı onu daha da bataklığa çekmektedir pek...