merhaba cancağızlarım yeni bölüm geç oldu bir seferlik idare edin beni yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin canlarım :) iyi okumalar bu arada sıkıcı olabilir başları ama sonra eğleneceğiniden eminim :) medya meriçin elbisesi ve kombini :)
Mert arabadayken Meriç "bana yardım eder misin ?" dedi .şaşırdım bu kapalı kutu benden ne isteyecekti acaba bir dakika benden başka kapalı kutu olamaz hemen ne oldu mert konu ne yardım edeceğim bir şey ise yardım ederim . "babamların şirketinin yaza merhaba balosu var ve açılışı ben yapacağım malum sende anladın umarım kız arkadaş konuları açılış dansı falan ama kötü taraf partnerim yok . kısaca partnerim olur musun ? annemler seni kız arkadaşım olarak bilecekler yani istemezsen kabul etmezsin bende artık sap gibi kalırım" tamam tamam acıdım bak baştan söyliyim senin hakkında sorulan soruları yanıtlamam vıcık vıcık sevgili rollerine gelmem ve her zaman ki gibi bad girl tarzımda siyah giyinirim o gün pudra pembe elbiseyi kızların zoruyla giyidim anlaştık mı ? dedim ."anlaştık merak etme bende bad boy tarzımda gelirim .serpil arabadan iner inmez havada aşk kokusu var "" "kızım ne aşkı ya sapıtma yağmur yağacak onun kokusu var "" "hıhı hıhı kesin öyledir parti ne zaman mış ? "sormadım "sorsana saf hazırlık yaparız .kızım ne hazırlığı siyah giyip saçlarımı toplayıp gideceğim ne olacak sanki "meriç farkında değilsin galiba ama partiye yani baloya gidiyosun en azından elbise giy . "tamam be bir sorun var sormak istiyceğim telefonum yok sen ara sor "tamam ararım ama sen sorarsın meriç "" "tamam hadi" "bak arıyorum . "" "ara !" "alo mert ben meriç balo ne zamandı birde telefon ne oldu ? "bu akşam meriç saat 20.00 da almaya gelirim telefon ise geldiğimde veririm . dedi kapattı . yüzüme bir de . vay vicdansızın oğlu dedim . serpil hadi kızım seni hazırlayalım" ." "serpil siyah elbisemi aldık mı ? "aldık aldık " dedi . serpil bir solukta kızları olayları anlattı . melek "hayırlı olsun hangi ara sevgili oldunuz" yok öyle bişey dedim siyah uzun gece elbisemi giydim bacak yırtmacı vardı. Düzgün bir fiziğim vardı. Siyah düzdü ama asildi abartılı değildi . sedef "erkek olsam sana yavşardım "" vay be sedef senin içinde ne sapıklıklar varmış "kızım o kadar da değil elbise yakıştı eminim bütün gözler sende olacak . "aman ben bütün gözleri falan istemem mert rezil olmasın yeter . melekte "tamam saçını napıyoruz bence dağınık topuz yapalım " kızlar naparsanız yapım saçlarımı size teslim ediyorum dedikten sonra serpil melek ve sedef saçıma girdiler . kerem saçlarımı çok severdi. Of tamam meriç yine fazlasıyla duygusala bağladın dedim içimden .ve 20.00 a 15 dk vardı ve ben bile kendime inanamıyordum . asil ve doğal olmuştım makyajdan kaçındım fakat ağlamaktan oluşan gözaltı torbalarımı kapatıcıyla kapattım ve o müthiş parfümü sıktım . serpil melek ve sedef bana bakış attıktan sonra zorla siyah topukluyu giydirdiler . ya ben zaten uzundum boyum 1,72 ydi . 1,85 oldu . .13cm topukta ne demek diye söylenirken serpilin telefonunu bir adet mert kılıç aradı serpil iniyor bekle dedi . kızlar bana şans dileyin dedim . Allahtan mert uzundu 1,80 falandı fazla sırıtmayacaktık . aşağı indiğimde arabasına yaslanmış siyah giyinmiş mert vardı .kapıyı açtı . "baya iyi olmuşsun "" "sende" . biraz sonra büyük bir oteldeydik .mert kapıyı açtı "lütfen samimi davran ama kendin ol "" "emredersiniz başka lütfunuz ?. "bak beni yiyecek gibi bakan kızlar seni görürlerde vazgeçerler . "" ıhım oldu o zaman dedim "" normalde daha erken başlamış fakat beyefendi geç gelmiş. Gülerek içeriye girdik . mert konuşmayı yapmak için kürsüye ilerledi .
Mert ten
Meriçin doğallığı ve güzelliğinin karşsında hayran kalmamak mümkün değildi . ölen sevgilisi kerem çok şanslı olmalıydı onun sevgisini kazanmıştı . acaba ben öldüğümde bir kız benim için ağlarmıydı . ne oluyor mert dedim meriç olmaz kıza aşık olamazsın daha yeni bir şeyleri atlatmayı çalışıyor bir de seni severse sen hayatına girdiğin insanların hayatını maf ediyosun şimdi kalbi yara içinde olan kızın kalbini aşık olupta düşene bende bir tekme atıyım deme dedim.konuşmamı yapmak için ilerledim . meriçe baktım . hadi der gibi bakıyordu . telefonunu tamir etmiştim biraz kurcalamıştım keremle çok mutlularmış her fotoğrafta belli .dalarken meriç geldi "bugün başlayacak mısın acaba ?" "heycan olsun biraz" . yırtmaya çalışıyodum.konuşmaya başladım "ÖNCELLİKLE HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ . BUGÜN BURDA BULUNMA NEDENİMİZ KILIÇ HOLDİNG YAZA MERHABA PARTİSİ UMARIM ÇALIŞANLARIMIZA MORALLERİNE OLUMLU ETKİLER . BİZ HOLDİNG OLARAK YILLARCA VAR OLMAMIZI SAĞLAYAN HER ALANDA ÇALIŞAN ÇALIŞANLARIMIZA TEŞEKKÜR EDERİM VE BU GECE BENİ YALNIZ BIRAKMAYAN MERİÇ YILMAZ A AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM . İYİ EĞLENCELER . AÇILIŞ DANSI İÇİN ANNEM VE BABAM OLAN AYLİN KILIÇI VE ŞENOL KILIÇI SAHNEYE DAVET EDİYORUM ." oh be bitti meriçin yanına gittim .dansa davet ettim .gözler bir anda meriç ile bana döndü . meriç çok iyi bir partnerdi . ayakları ayaklarıma uyum sağlıyordu . gözlerime bakmıyordu gözleri kapatıyordu . ama gözlerini ne kadar saklasa da gözleri kahverenginin en güzel tonuydu .ilerleyen dakikalarda.müzik bitmişti annem meriçi soru yağmuruna tutuyordu resmen yardım istiyordu .
Meriçten
Ben bu çocuğu bir de tembihledim . annesi adımı falan necisin nesi tarzı sorular sordu babası falan vardı . " ADIM MERİÇ YILMAZ HOLDİNG SAHİBİNİN KIZIYIM . ""BAŞIN SAĞOLSUN CANIM SEN AİLENİ DOĞALGAZ ZEHİRLENMESİNDE KAYBETMİŞTİN DEMİ O GÜN EVİNİZE GELMİŞTİM AMA SENİ GÖREMEMİŞTİM ODANA KİLİTLEMİŞSİN KENDİNİ ." "EVET ÖYLE OLDU "" "ANNENE BENZİYOSUN ""BİRAZ "" ailem hakkında konuşmak acı veriyordu. Mert geldi. O da bugün siyahtı neden bugün diyorsam o da ben de her zaman siyahtık . siyah . mert " Meriç cim biraz gelir misin ? "peki mert "" amacı neydi . ama anı kurtarıyordu bu bana yeterdi .biraz uzaklaştık . bir masaya oturduk sandalyeler süslü püslüydü . ikimizde konuşmadık . bir 5 dakikanın sonunda konuşan taraf mert ti . "teşekkürler . bu arada telefonun fotoğraflarına bir şey olmamış "" "ben teşekkür ederim mert ." dedikten sonra sessizlik kapladı . sessizliği bu sefer bozan taraf ikimizde değildik . mert in arkadaşlarıydı . benim boylarımda benden bin kat güzel olan bir kız birkaç kız ve onların sevgilileri olduğu düşündüğüm çocuklardan vardı . aralarından biri mert e "benden sonra kendin gibi siyah birini bulmuşsun çok yakışıyorsunuz (küçümseyerek )ilerde çocuğunuz olursa adını siyah koyun ." bir dakika ya bu kız beni küçümsedi ne demişti mert kendin gibi davran evet mert in cevap vermesine zaman kalmadan "teşekkürler bak isimi sevdim anladığım kadarıyla biraz kıskanmıştın çünkü siyah bütün renklerin üstünü örter aslında her rengi kaplar geceleri de siyahtır karanlık çöker herkes uykuya dalar gökyüzü siyah olmasa yıldızlar gözükmezdi demi siyah karanlıktır ama en gizemlisidir bir de dur siyah olanlar nedense ışığı daha fazla çeker ."dedikten sonra kız biraz geç anladı galiba bana dönerek "çok uğraşmışsın galiba böyle konuşmak için "" ah ben bu kızı yolardım ama neyse bende atak bir cevapla "yok canım ama sen konuşmak için çok uğraşıyorsun galiba ki biliyorsun neyse ya bende daha fazla sana laf yetişirmiyceğim .""ordan bir tanımadığım çocuk "senin gibi olan birini bulmak zor olmadı mı mert ah dur ben bu kızı tanıyorum şu ailesini kaybeden pskolojisi bozuk olan kız adı Meriç ti demi ?" mert ben lafa dalmadan hemen o girdi " can kardeşim ayıp oluyor "" ah ama ben bu çocuğu tınlamıyordum duygu denen şey yoktu bir tek 4 kişi hariç .bende "can dı demi aferin bak beni tanıyormuşsun başka küçümseyeceğin bir şey var mı ? ah dur sen beni kırdığını sanmaya devam et kırılmıyorum çünkü kırılma denen şey insanlara karşı olur ama karşımda insan görünümlü yaratıklar var soğum çünkü insanları sevmem tamam mı ?"" can denen o çocukta "sen yanlış anladın "" "hıhı kesin öyledir siz eğlenmeye gitsenize . dedikten sonra ortamda resmen elektrik santrelleri vardı yüksek gerilimden dolayı her an bir şey olabilirdi .adı can olan çocuk "hadi biz ilerleyelim mert görüşürüz kardeşim "" ah çok komik saate baktığımda 23.47 idi . mert "hadi kalkalım seni kırdılarsa diyceğm ama sana teşekkür de etmem gerekir eski sevgilimin sorularına fazla sert cevap verdin cana da bakma o hep böyledir patavatsızdır . "" "ben yoruldum artık gidelim insanlar önemsiz sende önemseme ve artık sıkıldım kız arkadaşın rolünü yapmaktan ." dedim sonra "beni eve bırakırsan sevinirim" "olur " ruhsuz ..arabada dediği şey den sonra garip hissettim
acaba mert arabada meriçe ne dedi hepsi yeni bölüm de heycanla bekleyin ve vote yi unutmayın bir de yorum istesem çok mu olur acaba :) ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN SONRA KALBİMDEKİ SIZI
Literatura KobiecaTANITIM meriç yılmaz : İZMİR de yaşayan 21 yaşında hukuk fakültesi okuyan genç güzel bir kız ama hayat her zaman ona güzel yüzünü göstermiyor ailesini saçma sapan bir zehirlenmede kaybettikten sonra aşk acısı onu daha da bataklığa çekmektedir pek...