anneler günün kutlu olsun meleğim

51 4 0
                                    

ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNE

 Uyandığımda saat 9.00 dayım beni fark etmiş olacak ki kapının önünde bir şeyler fısıldaşıyorlardı. Günaydın diye cırladıktan sonra duşa girdim ve üzerime beyaz bahçıvan tulumu giydim valizlerimi aradım ama aşağıda oldukları aklıma sonradan geldi.aşağıya kahvaltıya indim herkes neşeli rolü yapıyordu ama ben cidden neşeliydim bacağımda acısı yok denilecek kadar azdı.iki üç bir şey yedikten sonra garajdan arabamı çıkardım benim arabam vardı ama yaklaşık 1 yıldır kullanmıyordum.valizlerimi yükledim mezarlığa çiçek eşliğinde defterimle gittim benim bir ara telefon sapığım vardı ne oldu acaba şuan aklıma o geldi.mezarlığa gittim . bizimkilerin mezarına çiçek bıraktıktan sonra annemin hediyesini verdim "annecim anneler günün kutlu olsun bak ben bomba gibiyim zamanla alışıyorum şimdi bu deftere tarih atıp bir şeyler yazacağım tamam mı ?" dedim.yazmaya başladım

 Anneler günün kutlu olsun meleğim sensiz 3.anneler günüm bak buraya her geldiğimde buna yazacağım seni seviyorum meleğim sinemi ve babamı öp ... seni sonsuza kadar seveceğim  şimdi keremin annesine gideceğim ama o beni isteyecek mi bilmiyorum neyse şimdi keremi ziyaret edeyim sonra gelirim ha bu arada kızının madalyaları olacak sana derece ile dönüceğim miss you mother . je aitme . yazdım. Sonuna Fransızca ve İngilizce bir şey ekledim (:seni özeldim anne ve seni seviyorum) keremin mezarına ilerledim.onla biraz dertleştim ve keremin annesine doğru arabamı sürdüm.ama inicek cesaretim yoktu çünkü keremsiz ilk anneler günüydü kapıyı elimde bir minik poşet ile taze poğaçalar ile çaldım.kapıyı kerem in babası murat amca açtı beni görünce şaşırdı "Meriç kızım hayırdır ne işin var " "özür dilerim affınıza sığınırım ben suna teyzeyi görmek için geldim " "geç bakalım"  sakin ol Meriç diye kendimi tembihledim suna teyze ağlamıştı keremsiz ilk anneler günüydü.suna teyze nin yanına oturdum "anneler günün kutlu olsun suna teyze bu hediyem sana "" gözleri doldu "sağ ol kızım keremsiz ilk anneler günümde beni yalnız bırakmadın" "öyle demeyin bende sizin bir kızın sayılırım diye biliyordum ama kerem belki şuan yok ama hep var "" gözlerim dolmuştu yine duygusal Meriç suna teyzeye moral olsun diye  "siz kahvaltı yapmadınız demi" "evet" "süper o zaman benim taze poğaçalarımla yaparız " "kerem seni sevmekle hayatının en iyi kararını vermiş" evet doğruydu.hediyesine baktı bende mutfaktan bir şey getirip kahvaltı masasına koydum. "hadi kahvaltı yapalım size anlatıcaklarım var " " dedim masaya geçtik kolyesini takmaya murat amca yardım etti . ben lafa uzatmadan başladım "hani ben atlettim ya işte yine milli atletim ve bugün olimpiyatlarım var gece 23.00 da yolculuğa çıkacağım" murat amca "sevindim Meriç kerem olsaydı hiçbir koşunu kaçırmadan gelirdi "" "evet " dedim boğazıma bir düğüm oluşurcasına "ben artık kalksam daha fakülteye gideceğim ama bir ricam olucak " suna teyze "nedir ?" "keremin odasından bir şey ala bilir miyim  onun bana şans getireceğine inanıyorum "" "tabi" keremin odasına çıktım onun eşyalarına dokundum  çekmecesi çalışma masası ve masanın üzerindeki resimlere aile resimleri ve ikimizin resimi vardı.gözlerimden çıkan yaşı elimin tersiyle sildim. Sonra keremin parfümüne baktım ordan keremin hırkasını aldım. Ve aşağı indim .mutlu olmaya çalıştım ama beceremedim hoşça kalın dememden sonra arabama bindim serpoyu aradım "fakültede misin ?" "evet" "tamam ben geliyorum" "tamam" sadece tamam dı . fakülteye giridim ders başlamamıştı mert ve serpo da yoktu hoca girdi. Sonra mert sonra serpo hayırdır inşallah "gençler bugün ki dersimiz mert ten " yok artık aman tanrım didim.çaktırmadım ama göz ucuyla ona baktım başladı "aramızda biri var o çok özel biri "" aha ben o özel biri benim ama bakmadım yine ona hıh. Napıyorsun Meriç ya önemseme şu kerem çakmasını sonra birden sınıfa birileri daldı ah tamam asuman ve poyraz bi siz eksiktiniz ne asuman mı?yüzsüz.demek o özel kişi asuman ama rezil oluşu hoşuma giderdi ne diyecek merak ettim . "ben o özel kişiyi hayvanlık ettim ben bir odunum kabul Meriç özür dilerim ben sensiz yapamıyorum daha napıyım "" aa çok büyük rezalet sonra haber yayıldı herkes bizim dersliğe doluştu hadi  bakalım şurdan kameran çıksın bir o eksik "Meriç beni affeder misin "" yok sana affetme falan dersliği terk etmek için ilerliyordum "Meriç affettin mi?" o an poyraz yüzüme gülü döktü.lan benim güle alerjim var şimdi kesin hapşıraccağım. "hayır "" "Meriç düşlerle gel bana gel ki verebileyim kalbine karşı atan kalbimi nefesine karışan nefesimi " off hapşurmaya başladım. Ama konuşmaya devam ettim "Show un bitti mi mert kılıç bak eski sevgilin burda onu bana karşı savunmıycaktın hem biz ikimiz hiç uyumlu değiliz olamayız yani "" "neden" çantamdan keremin hırkasını çıkardım "ben daha ölen sevgilisinin hırkasını yanında taşıyan biriyim onun kokusuna alışkın onun gülüşüne onun tavırlarına keremden sonra erkeklerin hepsi aynıdır "" "değildir Meriç ben sana bunu göstericeğim" hapşurmaya başladım süperim . "sen benim hakkımda bir şey bilme zaten benim güle alerjim var ah dur senden ba –na-ne şimdi mert senden nefret etmemem için bir sebeb söyle ?" "kereme benziyorum" "kerem tek ve özeldi kimse ona benzeyemez" "tamam o zaman 2. Kısıma geçelim asuman Meriç ten özür dile" "istemiyorum sen git o asumanınla ne yaparsan yap senden nefret ediyorum seni sevmiyorum mert senden tiksibiyorum midemi bulandırıyorsun" dersliği terk ettim arkamdan affet !affet! diye bağıran insanları ezip geçtim.ağlayarak ve hapşurarak ilerliyordum bullduğum bir yere girdim neresi olduğuna bakmadım.boş derslikmiş bu arada dolu olsada sorun yoktu zaten.nefret ediyordum bu histen bir yanım git seni affettim de sarıl bir yanım boş ver onu diyordu . salonun boş olmasından yararlanarak bağırmaya başladım "SEN DEN NEF RET EDİYOR UM MERT ERKEK LERDEN NEF RET EDİYORUM ÇÜNKÜ KIZLARI YÜZ ÜSTÜ BIRAKIYOR SUN UZZ" telefonuma baktım serpoydu "iyi misin sen " "SANA NE SERPO SANKİ UMRUNDAYIM" telefonu kapattım.o sırada kapı açıldı aha biri daha . "Meriç ti demi " "evet" dedim hızlıca yüzümü elim ile sildim. "bende onur" "ba-na-ne kimsen kimsin" "sen iyi misin ?" "seni ilgilendirmez "" "kötü gözüküyorsun  " "Allah razı olsun ben bilmiyordum sanki" kapıya ilerledim sı*tık kapı açılmıyor.çocuğa döndüm "galiba kilitli kaldık" "burada bizi fark etmezler ama bağıralım "" bağırdık ben telefonuma yöneldim çekmiyordu . ona sordum "telefonun çekiyor mu "" o da baktı ıı dedi Allah kahretsin ki benim hemen çıkmam lazım ben kapalı yerde fazla duramam ki ...

SENDEN SONRA KALBİMDEKİ SIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin