meriçten
sedef dedim ve yanlış serpoymuş.beni yuhluyordu.sonra Meriç hanım rezil oldu . poyraz "ilk kurbanın en nefret ettiği şey neymiş bakalım et ürünleri mert sevgiline ızgaradan artanları getir.gitti getirdi."acı biber yemek dah iyi ama yapacak bir şey yok ." "bu tabak bitecek" . ilk burnumu bir elimle tıkadım ve ağzıma attım sonra geri kalanları iğrenç kokuyorlardı.ağzım dolu dolu bitti dedim ve lavaboya koştum ama iki adım sonra midem yere boşaldı.iğreniyorum demiştim size ben dedim serponun getirdiği suyla ağzımı yıkadım sonra oyun alanına döndüm.poyraz "oğlum sevgilin ne nazlı çıktı" mert "abicim fazla bulaşma sonra bana 2 misli olarak geri dönüyor. "isterseniz ben gidiyim öyle konuşun bence sıra poyrazda " peki bücür" "gözlerini bağladık ve bayağı döndürdükden sonra birine dokunmak için gidiyordu ki o kişi ardaydı "bu kesin mert " yaşasın yanlış yaptı ve zevkle kağıdını açtım . ÇİLEK KOKUSUNDAN NEFRET EDERİM.poyraz "çilek bulmanız imkansız " "sen öyle san" Elime düştün .kızlar hadi benle gelin odaya sizde bekleyin" melek ne oldu bakışı attı "bana feda edecek olduğunuz bütün çilekli makyaj malzemelerini getirin" yaşasın kötülük. makyaj malzemelerini toplayıp oyun alanına gittik.bütün parfümleri sıktık çilekli ojeler mi sürmedik hepsini yaptık sonunda poyraz bey yeter tamam pes dedi uyumak için ilerledim.kızlar odada pijama partisi ısrarından sonra bana pembe renkte pijama verdiler.şu biz kızların pijama partisinde konuşulan konular magazin dergisinin 1 yıllık haberi olurdu herhalde.kerem de benim pijama partilerimin çoğuna gülerdi.konu mert ile bana gelmişti.merte karşı olmaması gereken hisler issetmeye başlamıştım hani meşhur tabir vardır ya midemde kelebekler uçuşuyor işte benimde Mert 'i görünce midemde kelebekler uçuşuyor.sedef "Meriç daha ne kadar bu oyunu sürdüreceksin " ne oyunu ya nerden öğrenmişti "evet oyun ama ben neyse " melek "sen evet sen " "kızlar ben aşık oldum keremden sonra ilk defa ama korkuyorum ki karşılıksız ve bu oyunu bozduk say ailesi beni sevmeyecek." Serpo "saçmalama ilk işin mert ile konuşmak olsun ve bu oyunu yaparken hepimiz oyun yaptığını anladık ama bazı yerlerde sevgili gibiydiniz kabul et " "doğru serpo ben tekrar bu iğrenç duyguyu tadıyorum iğrenç çünkü seviyorsun bağlanıyorsun sonuç koca bir 0 her şekilde bir olumsuz çıkacak ayrılacağız bak poyraz benden nefret ettiği belli " melek "kızım çık mertin karşısına ben sana aşığım de belki karşılıksız ama ben seni seviyorum de aşkta cesur olan kazanır " ah herkes doğru bir ben yanlış demi "kızlar boş verin diyceğim ama ben gittim çocuğa sevgili ayarlamaya kalktım ve en büyük sorun kerem kereme ihanet etmişim gibi hissediyorum." Melek " bak Meriç kerem değil de sen ölseydin emin ol kerem çoktan başkasını bulmuştu." "hayır melek başkasını bulmazdı" "emin misin Meriç sen onun iyliğini isteyeceğinden dolayı bulurdun hoş mert te senden aşağı kalır şeyler yaşamış değil " nasıl yani ya ne demek istiyordu "melek açık konuş mert ne yaşadı " "Meriç bayağı zaman geçti yaklaşık 2/3 sene önceydi mert için özel bir kız vardı kıza ilanı aşk etmediği mi kaldı yoksa kapısında yatmadığı mı kaldı kız bunu oyalamak veya eğlenmek için sevgili oldu tabi buraya kadar sorun yok mert en yakın arkadaşı tarafından bıçaklandı düşün bu bir erkek için kötü bir durum aldatılmak mert e bu yüzden güvenmelisin mert ne kadar karanlık gözükse de bir o kadar da aydınlıktı inan bana " "vay be ikimizden aşk konusunda yaralıymışız neyse kızlar ben konuşmıycağım mertle o bana karşı bir şey hissetseydi o kadar beklemezdi ben biraz hava alıcağım kapının önündeyim " dedikten sonra çıktım tipimi herhangi biri görse öcü gördüm der kaçardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN SONRA KALBİMDEKİ SIZI
ChickLitTANITIM meriç yılmaz : İZMİR de yaşayan 21 yaşında hukuk fakültesi okuyan genç güzel bir kız ama hayat her zaman ona güzel yüzünü göstermiyor ailesini saçma sapan bir zehirlenmede kaybettikten sonra aşk acısı onu daha da bataklığa çekmektedir pek...