13.Bölüm

287 14 3
                                    

Jm: Şimdi... Karar

Dediğimde her kes ayağa kalkmıştı yine Suga hariç.

Jm: Suga birinde de kalk yaa

Sg: Oturun yaa

Jm: Tamam Jungkook bey zor olacak ama kartınızı açarmısınız

Sg: Evet açsın yaa

Jk: Tamam açıyorum

Jungkook elindeki kartı masanın üzerine koyduğunda hee kes sakin olduğunu görmüştü.

Jh: Sakin miydin lan

Jk: Evet

Sg: Mafya kimse çok iyi vurmuş

Jk: Neden vurdunuz yaa

Jm: Şimdi oylamalara göre Jhope çıktı iki şansın kaldı Jhope eğer iki oyun daha oylar sana verilse kartını açıyorsun ve oyun dışı oluyorsun

Jh: Allah korusun...

Jm: Şimdi mafya göz kaş yaparak birini vuruyor tabi bunu polis görse kelimenin tam anlamıyla "sıçıyor"

(Suga Jhope'a göz kaş yapar)

Jm: Evet mafya birini vurdu vee...

Sg: Veğeğe...

Jm: MAFYALAR KAZANDIĞIĞIĞIĞ

Dediğinde Ayağa kalktım ve Suga da ayağa kalkmıştı ve birlikte sarılmıştık.

Th: Woooğoğoğğğğww

Sg: Oley bee...

Th: Bundan sonra best mafia oyun shipi Suga'yla benim

Jm&jk: Ship

Th: Yani arkadaşça

Jm&jk: Hee tamam

Jk: Ya beni kim vurdu söylesenize artık

Nm: Harbi yaa seni kim vurdu

Jn: Bir de Taehyung vuruyormuş ne gülerim valla

Jm: Lemdlfmldmkskdjd... Jungkook seni Taehyung vurdu

Jn: Ne???? PWMXKÖEMDLC

Jk: Taehyung?

Th: Aşkım bu sadece bir oyun

"Yazarın anlatımıyla"

Dediğimde koşmaya başlamıştı. Merdivenleri koşarak çıkarken Jungkook da arkasından gidiyordu Taehyung tam odasına girip kapıyı kapattığında Jungkook bir tavşan edasıyla atlayıp Taehyung'un kapıyı kapatmasına engel oldu ve içeri girip kapıyı kapatıp kilitlemişti.

Jk: Sevgilim

Th: E-Efendim bebeğim

Jk: Ne kadar tavşan gibi gözüksem de içimden bir aslan çıka bilir

Th: Çok iyi biliyorum sevgilim

Dediğinde Jungkook yavaş yavaş Taehyung'un üzerine doğru yürüyordu Taehyung arakaya doğru gittiğinde yolu bitmişti duvara çarpıp öylece kalmıştı. Jungkook Taehyung'un en yakınına gelmişti nefesini bile hissedebiliyordu.

Th: Bana ne yapacaksın sevgilim

Jk: Bilemem (😏)

Dediğinde dudağına bakarak konuşuyordu. Sex baxamlısı Taehyung onun bakışlarına dayanamayıp dudağına yapışmıştı öpmesine karşılık veren Jungkook çok narince öpüyordu sevgilisini. Taehyung Jungkook'un ince belini kendisine çekip aletlerini birbirine değdirmişti ve Taehyung çok azmıştı. Taehyung Jungkook'un dudağını ısrdığında Jungkook sessiz bir şekilde inlemişti. Birbirlerini hâlâ öpen bu ikilinin ikisi de çok azmıştı. Jungkook Taehyung'un gömleğinin düğmelerini yavaş yavaş açmaya başlamıştı. Taehyung da Jungkook'un üstündeki siyah tişörtü çıkarıp yere fırlatmıştı ve Jungkook'u yatağa itmişti. Taehyung Jungkook'un üstüne çıkıp aletlerini sertçe birbirine sürtüyordu ve bu ikisi için de çok zevk vericiydi. İnlemeleri odayı kaplayan Jungkook Taehyung'un dudağını yavaşça öpmeye başlamıştı. Taehyung Jungkook'un dudağından ayrılıp boynundan öpmeye başlamıştı. Taehyung Jungkook'un boynuna küçük küçük ısırıklar bırakmştı. Taehyung Jungkook'un pantolonunu çıkardıkdan sonra kendi pantolonunu da çıkarmıştı. İkisi de boxer'la kalmıştı. Jungkook Taehyung'u altına alıp boxer'ını çıkarmıştı ve ayağa kalkıp kendininkini de çıkardığında Taehyung Jungkook'u sertçe yatağa atıp onun aletine 31 çekmeye başlamıştı. Bir süre 31 çektikten sonra yavaşça Jungkook'un içine girmişti. Jungkook sadece inliyordu ama bundan çok zevk alıyordu. Bir süre gel git yaptıktan sonra Jungkook çok yorulmuştu. Ama Taehyung hâlâ zevkle inletmeye devam ediyordu. Taehyung Jungkook'u bir iki saat gel git yaptıktan sonra Jungkook'la yer değiştirdiler ve Jungkook da Taehyung'un içine giriyordu ikisi de kan ter içinde kalmıştı. Jungkook'u kan ter içinde gören Taehyung daha da çok azıyordu. Jungkook Taehyung'un dudağına yapışıp sertçe öpmeye başlamıştı. Taehyung zevkle inliyordu. Jungkook bir parmağını ağzını sokup gel git yaptıktan sonra Taehyung'un ağzına sokmuştu ve ağzında gel git yapıyordu. Jungkook eğilip Taehyung aletine 31 çekmeye başlamıştı ve ağzına aleti sokup gel git yapmıştı. Taehyung çok güzel azmıştı ve Jungkook'un bu haline daha da çok aşık oluyordu. Jungkook Taehyung'un aletinden çıkıp menilleri Taehyung'un memesine sürmüştü. Taehyung Jungkook'u yine altına alıp zıplatarak gel git yapmaya devam etmişti. Taehyung'la Jungkook bir iki hatta üç saat gel git yaptıktan sonra ikisi de yorulmuştu. Taehyung Jungkook'un içinde boşalmıştı.

Th: Çok güzeldi bebeğim

Jk: Bu anı hiç bir zaman unutmayacağım

Th: Aklımın en güzel yerine koydum

Jk: : )

Th: Yine yapalım mı çok zevkliydi

Jk: Siktir git... banyo yapacağım ben

Dedi ve ayağa kalkıp çıplak bir şekilde banyoya doğru ilerledi. Taehyung da ayağa kalkıp arkasından gitti ve birlikte duşa girdiler. Yine eskiden olduğu gibi düşün altında narince birbirleriyle öpüşüyorlardı.
Duştan çıktılar ve bornozlarını giyinip banyodan çıktılar.

Th: Bu günü bana yaşattığın için sana minnettarım aşkım bebeğim herşeyim birtanem

Jk: Ben de size minnettarım kralım

Th: Kralım diyen ağzını yerim öperim ısırırım

Jk: (🐰😁)

Th: Bornozlarla mı kalacağız hadi bir şeyler giyinip aşağı inelim.

Jk: Okey

Taehyung'un giyinme odasına girip bir tane siyah pantolon bir tane de siyah üstünde "Love yourself" yazılan siyah sweatshirt'ü giyindim. Odadan çıktığımda Taehyung hâlâ içerde giyiniyordu. Onu beklediğimden birden arkamdan bana sarıldığını gördüm.

"Taehyung'un anlatımıyla"

Th: İyiki varsın bebeğim

Jk: seni çok seviyorum

Th: Ben de seni... Aşağı inelim mi ben çok açım

Jk: Tamam inelim

Dedim ve birlikte aşağı indik. Sadece Jimin'i gördüğümde konuşmaya başladım.

Th: Jimin diğer üyeler nerde

Jm: Bilmem

Th: Biz yemek yapacağız yermisin

Jm: Yok siz yiyin... Biz üyelerle dışarıda yiyeceğiz

Th: Tamam... Hadi bebeğim gidelim

Birlikte mutfağa gittik ve yemek yapmaya vaşladık.

Th: Sevgilim şurdan tuzu uzatsana

Dediğimde Jungkook bana tuzu uzatmıştı. Bir saate yemekleri yapıp hazır ettik ve mutfaktaki masaya dizdik. Yemek çok olduğu için yarısını buzdolabına koymuştuk. Masaya oturup yemeklerimizi yemeye başlamıştık.

Th: Ellerine sağlık bebeğim yemekler çok güzel olmuş

Jk: Sayende

Th: Ben bir şey yapmadım ki hepsini senin sayende yaptık

Jk: (☺️) Teşekkür ederim bebeğim

Yemeğimizi yiyip etrafı topladık ve Jimin'in yanına gittik.

Jk: Ne yapıyorsun

Jm: Hiiç öyle birşeyler izliyordum

Jk: Anladım

Th: Biz de oturalım

İkimiz de bir tane kanepeye oturup filmi izlemeye başladık. Jungkook başını göğsüme yatırıp öyle izlemeye başlamıştı.

InfinityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin