Masadaki kartları götürüp her kese dağıttık ve oynamaya başladık.
(Nasıl bir oyun)
Psikolojik oyun "Mafya" hemen hemen tüm gençler ve bazı yetişkinler tarafından sevilir. 7 ila 15 kişilik büyük bir şirket için vakit geçirmenin en iyi yollarından biri. Ayrıca bu eğlence ekipteki çocukların sosyalleşmesine ve uyum sağlamasına yardımcı olduğundan okullarda, kamplarda ve diğer çocuk kurumlarında yaygın olarak kullanılmaktadır.
Bu yazımızda sizlere kartlardaki tüm sembollerin bir listesini sunacağız ve bu heyecan verici oyunun temel kurallarını size açıklayacağız.
"Mafya" da hangi karakterler var?
Başlangıçta "Mafya" nın tüm karakterlerini ve yeteneklerini listeliyoruz:Sivil - çoğu oyuncunun aldığı rol. Aslında oylama dışında bu kategorinin hiçbir hakkı yoktur. Geceleri siviller huzur içinde uyurlar ve gündüzleri uyanırlar ve sakinlerden hangisinin mafya klanına ait olduğunu bulmaya çalışırlar.
Komiser veya polis, - kötülüğe karşı savaşan ve mafyayı ifşa etmeye çalışan bir sivil. Gündüzleri diğer oyuncularla eşit olarak oylamaya katılır ve geceleri uyanır ve sakinlerden birinin durumunu öğrenir.
Mafya - geceleri sivilleri öldüren bir grubun üyeleri. Bu rolü oynayan çocukların görevi, kendilerine ihanet etmeden komiseri ve diğer sivilleri olabildiğince çabuk yok etmektir.
Doktor - sivilleri kurtarma hakkına sahip bir kişi. Gündüzleri mafyanın hangi oyuncuları öldürmeye çalıştığını tahmin etmelisin ve geceleri seçilen sakine yardım etmelisin. Aynı zamanda doktor aynı kişiyi iki gece üst üste tedavi edemez ve tüm oyun boyunca kendini bir kez ölümden kurtarabilir.
Bayan - geceyi seçilen oyuncuyla geçiren ve böylece ona bir mazeret veren bir asistan. Üst üste 2 gece, hanım aynı sakini ziyaret edemez.
Manyak. Bu oyuncunun amacı, mafya klanının tüm üyelerini yok etmektir. Bunun için oyunda ne kadar mafya rolü varsa o kadar fırsat veriliyor kendisine. Bir manyak hem kötü hem de iyi karakterleri acımasızca öldürebilir, bu yüzden kurbanını seçerken çok dikkatli olmalıdır.
Tüm karakterlerle "Mafya" oynamak için kurallarOyunun başında, her katılımcıya oyundaki rolünü belirleyen rastgele bir kart verilir. Mafya oynamak için özel bir deste kullanılıyorsa, sembol hemen kartlarda görüntülenir. Aksi takdirde, başlamadan önce her birinin değeri üzerinde anlaşmanız gerekir.
Gün boyunca oyuncular rollerini açıklamadan veya kartlarını kimseye göstermeden birbirlerini tanırlar. Sunucu gecenin geldiğini duyurduğunda tüm çocuklar gözlerini kapatır veya özel maskeler takar. Ayrıca liderin emriyle belirli karakterler uyandırılır. Çoğu durumda, önce mafya, ardından tüm ek karakterler görünür.
Her oyuncu, uyanıkken iyileştirmek, kontrol etmek veya öldürmek için bir katılımcı seçer. Aynı zamanda mafya klanı üyeleri de bunu anlaşmalı olarak yapmaktadır.
Sabah sunucu gece olanları açıklar ve ardından oylama başlar. Suçlama sayısına göre, bir sonucu olarak idam edilen birkaç şüpheli seçilir. Bu oyuncu kartını herkese gösterdikten sonra oyundan çıkarılır.
Böylece katılımcı sayısı her geçen gün sürekli olarak azalmaktadır. Sonuç olarak, hedeflerine kimin ulaşabileceğine bağlı olarak sivil bir grup veya mafya kazanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infinity
Fanfic- Ben Kim Taehyung... 26 yaşındayım... Bir mafyanın oğluyum ve ben de mafyayım... Babam benim mafya olmamı istemiyor ama ben istediğim için oldum. Beş tane muhteşem ötesi arkadaşlarım var... Ve bunu da bilin... Ben istediğimi alırım!! - Merhaba ben...