Eve geldiğimizde Jungkook göğsüme sığınarak ve ağlayarak uyumuştu.
Th(Kısık sesle): Jungkook... Bebeğim
Jungkook gözlerini yavaş yavaş araladığında doğrulup etrafına bakmıştı.
Jk: Geldik mi?
Th: Geldik bebeğim... Gel inelim
Jungkook'la birlikte arabadan indiğimde hava kapkaranlıktı.
Jk: Bayağı geç olmuş değil mi
Th: Evet geç oldu üyeler de gelmiştir
Yavaş adımlarla eve gittik ve zile bastığımda hizmetçi kapıyı açmıştı.
Th: Üyeler geldi mi
Hizmetçi(Ht): Evet efendim geldiler
Jungkook içeri geçtiğinde yukarı kendi odasına çıkıyordu.
Th: Bebeğim nereye
Jk: Odama çıkıyorum depresyona girmeye karar verdim (ciddi)
Th: (Gülerek) Ciddimisin
Dediğimde Jungkook'un yüzünde hiç mimik yoktu.
Jk: Sence şu halimde dalga geçecek haldemiyim
Th: Tamam git ben de senin yanına geleceğim
Jk: Görüşmek üzere... Üyelere benden selam söyle
Th: Tamam bebeğim söylerim
Jungkook odasına çıktı ve ben de odama çıkıp üstümdeki kıyafetleri çıkarıp rahat birşeyler giyindim ve odamdaki kütüphaneme girdim.
Th: Eveet nerde benim okuduğum kitap
Okuduğum kitabı arayaıp bulduğumda odadaki sallanan sandalyeye oturdum ve ışığ açıp kitabımı okumaya başladım.
Üstünden 5-6 dakika sonra tuvalet ihtiyacım için kitabı küçük masaya koyup tuvalete gittim."Jungkook'un anlatımıyla"
Odamda otur otur sıkıldığım için Taehyung'un odasına gittim. Odaya gittiğimde kapıyı çaldığında ses gelmemişti. Ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girmiştim. Benim girdiğim bir tane oda vardı ya işte o odanın kapısı açık ve içerisinde ışık açıktı. Odaya girdiğimde kimse yoktu.
Jk: Taehyung?... Nerde yaa bu...
İçerden kapı sesi geldiğinde ister istemez bir tane dolabın arkasına saklanmıştım.
Taehyung bir tane sandalyeye oturup bir kitap almıştı ve okumaya başlamıştı.
Ben neden saklandım ki şimdi salak mıyım neyim ya.
Ama şimdi çıksam yanlış anlayacaktı.
Sağ tarafıma baktığımda bir tane sandık vardı. Sandığı yavaşça elime aldığımda içinde Taehyung'un küçüklük fotoğrafları vardı yani Taehyung'du her halde.Jk(Çooooook kısık sesle gülerek): Bu ne la...
Th: ???? Kim var orda
Jk: *Yok hiç kimse*
Taehyung ayağa kalktığında tedirgin olmuştum. Yavaş yavaş buraya geldi...
"Taehyung'un anlatımıyla"
Th: Jungkook
Jk: Hehe
Şu anda bir tane tavşan bana gülümseyerek bakıyor ve ben ne yapa bilirim.
Th: Neden burdasın
Jk: Yanına gelmek istedim sen geldiğinde nedenini bilmeden buraya saklandım
Th: O zaman gel bu odadan çıkalım içeri gidelim sohbet falan edelim ne dersin.
Jk: Olurr
Elinden tutup ayağa kaldırdım ve birlikte kütüphanemden çıktık.
Kanepeye oturduğunda ben de onun yanına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infinity
Fanfiction- Ben Kim Taehyung... 26 yaşındayım... Bir mafyanın oğluyum ve ben de mafyayım... Babam benim mafya olmamı istemiyor ama ben istediğim için oldum. Beş tane muhteşem ötesi arkadaşlarım var... Ve bunu da bilin... Ben istediğimi alırım!! - Merhaba ben...