16.Bölüm

257 13 5
                                    

Ambulans swslerini duyduğumda çok sevinmiştim hizmetçiler kapıyı açmıştı ve evden çıkıp Jungkook'u koşarak ambulansa götürdüm. Jungkook'u sedyeye yatırmıştılar. Ben de ambulans arabasına tam binecektim ama doktorlar durdurdu.

Dr: Hastanın neyi oluyorsunuz?

Th: Sevgilisi!!... Bu sorularla zamanımızı çalmayın.

Dediğimde sinirle ambulansa binmiştim ve Jungkook'un başındaki tabureye oturmuştum.

Th: Ne demiştik bu sadece bir oyundu bebeğim...

Gözümden durmaksızın yaşlar geliyordu. Telefonumu götürmek istediğimde üzerimde mont bile olmadığını fark etmiştim.
Allah'ım neden bu gün bütün şanssızlıklar beni buluyordu.

Doktorlar Jungkook'a müdahale ederken bne sadece Jungkook'un elini tutup yüzüne bakıyordum.

Dr: Sevgiliniz sadece küçük bir travma yaşamış

Th: İyi olacak mı

Dr: Tabii ki de... Sevgilinizin Klostrfobisi varmıdır acaba

Th: E-Evet bu gün de onun için bayıldı

Dr: Ah, düşündüğüm gibi... Siz hiç merak etmeyin sevgiliniz iyi olacak

Th: (😔🙂)

Ambulansla hastaneye gelmiştik. Ambulansın kapısını açtılar ve Jungkook'u sedyeyle birlikte çıkardılar ve hızla hastaneye götürdüler. Ben gidemedim çünkü artık tükenmiştim. Ambulanstan zorla çıktığımda bir an bilincimi kaybetmiştim ve yere düşmüştüm. Yere düştüğümde daha da yükdekten ağlamaya başlamıştım.

"Yazarın anlatımıyla"

Taehyung hastanenin köşesinde yerde ağlıyordu. Üyeler de arabakarıylda geldiğinde Jimin hızla arabadan indi ve Taehyung'un yanına gelip kolundan tuttu ve kaldırmaya çalıştığında Taehyung sertçe kolunu attı.

Th: Dokunma bana!

Bütün üyeler arabadan çıkıp Taehyung'un yanına gider. Taehyung ayağa kalkıp sinirle etrafına baktı.

Th: Nerde o!

Nm: Taehyung kimden bahsediyorsun

Th: Suga'dan bahsediyorum...

Suga arabadan çıktığında perişan haldeydi.

Sg: Burdayım

Th: Bir de çok iyi bir şeymiş gibi övün istersen... SENİN YÜZÜNDEN SEVGİLİM İÇERDE-... Suga bağırdığım için çok özür dilerim... Ama o benim sevgilim

Sg(Ağlayarak): Çok özür dilerim Taehyung!... Çok özür dilerim

Th: Suga ben onsuz yapamam ANLIYORMUSUN ONSUZ YAŞAYAMAM!

Dediğinde Suga çaresizce Taehyung'a sarılmıştı. İkiside hüngür hüngür ağlıyordu.

Th(Cry): Özür dilerim hyung...

Sg(Cry): Asıl ben özür dilerim

Dediğinde üyeler de onlara sarılmıştı. Bir süre sarıldıktan sonra hepsi hastaneye girmiştiler. Jungkook'un olduğu odaya çıkıp beklemeye başlamıştıkar.
Ki zaten çok beklemeden doktor odadan gülümseyerek çıkmıştı.
Her kes doktorun yanına gitmişti.

Th: O iyi mi

Dr: Evet hastamız çok iyi... Ha bi de BTS diye birisini görmek istiyormuş

Her kes bir birine yebessümle bakıyordu. Üyeler birden hepsi içeri girdiğinde doktor onları durdurmuştu.

InfinityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin