17.Bölüm

244 10 0
                                    

"Taehyung'un anlatımıyla"

Sadece 20 dakika geçmişti ve ben hâlâ uyanıktım sadece onu izliyordum.

Th: Sen nasıl bu kadar güzel ola biliyorsun Jungkook

Dudağına minik bir öpücük kondurmuştum ve onun güzel suratını izlemeye devam ediyordum.

Jk(uyku mahmurluğu sesiyle): Bebeğim uyu lütfen

Th: Ama uykum yok

Jk(uyku mahmurluğu sesiyle): Neden

Th: Seni izlemekten

Dediğimde Jungkook yavaşça gözlerini açmıştı

Jk:(uyku mahmurluğu sesiyle): Sen hiç uyudunmu

Th: Tci

Jk: (😐)

Th: Ama bu akşam sex yapacağız demiştin

Jk: Dedim ama şu anda hiç halim yok

Th: (☹️)

Jk: Noldu

Th: Hım! (Omuz silkmesi)

Jk: Sen küstün mü benden

Dediğinde gıcıklık olsun diye yan dönmüştüm. Jungkook arkadan bana sarıldığında çok rahatlamıştım.

Th: Hım! Sana küsüm

Dediğimde daha da sıkı sarılmıştı.

Th: Beni krndine sarılarak afettiremezsin

Jk: Öyle mi Taehyung bey

Th: Öyle Jungkook bey

Dediğimde Jungkook tek hamlesiyle beni altına almıştı.

Jk: O zaman

Th: (Sexy gülüş)

Jungkook birden dudağıma yapışmıştı ve dudağımı sertçe öpüyordu. Bu defa çok sertti ve çok sexy'ydi. Üzerimdeki tişörtü çıkarıp boynuma dalmıştı. Sert ısırıklar atıyırdu emiyordu ve inlemem bütün odayı kaplamıştı.

Th: Imm-... Bebeğim çok iyisin

"Yazarın anlatımıyla"

Jungkook Taehyung'un pantolunu bir çırpıda üzerinden çıkartmıştı. Kendi üzerindeki kıyafetleri de çıkarmıştı ve ikisi de boxer'la kalmıştı. Jungkook kendi aletini Taehyung'un aletinin üzerinde sürtüyordu. İkisi de çok zevk alıyordu bu durumdan.

Th: Imm sevgilim beni becer

Jungkook Taehyung'un Boxer'ını çıkarmıştı ve Taehyung'un aletine 31 çekmeye başlamıştı. Kendi boxer'ını da çıkarıp Taehyung'un içine girmişti. Hızlı ve sertçe git gel yapıyordu. Jungkook bu çok azmıştı.
Jungkook Taehyung'la yer değiştirmişti Taehyung kendi aletini Jungkook'un içine sokup çıkarıyordu ama o çok narince git gel yapıyordu.

Jk: Imm Daddy (🥵)

Th: (😏)

Jungkook Taehyung'un aletini ağzına aldığında Taehyung acımasızca Jungkook'u kendi eliyle gel git yapıyordu.

Taehyung bebeğine karşı çok naziktir ama Sex'de onu hiç kimse durduramazdı. Sex onun hayat felsefesidir.

Jungkook ağzından çıkan menilleri Taehyung'un memesine sürmüştü.
Taehyung Jungkook'u altına alıp yine git gel yapıyordu.

(Jungkook'un inleme sesleri bütün her yeri kaplıyordu)

Jk: Agh... Imm... Uhğ

Jungkook'un beli bükülmüştü Taehyung ona git gel yaptığında yatak sallanıyordu. Taehyung  kalçasını daha hızlı hareket ettiriyordu ve bu Jungkook'un çok hoşuna geliyordu. Taehyung Jungkook'a durmaksızın git gel yaptığında kan ter içindeydi Jungkook onun yüzüne baktığında buruk bir gülümseme yapmıştı. Taehyung Jungkook'un içinde boşaldığında Jungkook'un üstüne düşmüştü ve bedenleri birbirlerine deyiyordu. Taehyung iki parmağını ağzına alıp emiyordu ve sonrasında Jungkook'un içine sokup çıkarıyordu. Jungkook yüksek sesli inliyordu ve bu Taehyung'un çok hoşuna gidiyordu. Taehyung parmağını Jungkook'un içinden çıkarmıştı. Taehyung tekrar Jungkook'un boynunu emiyordu ve ısırıyordu Jungkook boynu mosmor ve ısırıklarla doluydu. Jungkook tek hamlesine Taehyung'u altına almıştı ve tekrar Taehyung'un içine girmişti. Çok sexy bir şekilde git gel yapıyordu.

Onlar sevişirken zaman çok hızlı geçiyordu. Üç saat seviştiklerinde ikisş de yorgundu ve birlikte banyoya girip orda birlikte duş aldılar.

InfinityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin